به گزارش هنرآنلاین : به نقل از ستاد خبری ستاد خبری سی‌امین جشنواره بین الملی موسیقی فجر، گروه موسیقی سیمین سپهر به سرپرستی و خوانندگی سوسن سپهری در بخش بانوان از زیرمجموعه بخش جنبی سی‌امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر روی صحنه می‌رود.

سوسن سپهری درباره این اجرا گفت: من چند سال است که در عرصه موسیقی بانوان فعالیتم را بطور جدی پی گرفته‌ام. در نخستین اجرا‌هایم بیشتر سعی در بازخوانی قطعات خاطره انگیز داشتم تا مخاطب بتواند ارتباط لازم را با من برقرار کند. پس از آن کم کم این رویه را تغییر دادم و بخشی از اجرا‌هایم را به بازخوانی و بخشی را هم به خواندن کارهایی که برای خودم ساخته شده بود، اختصاص دادم.

وی افزود: در جشنواره امسال هم قطعاتی را در دو بخش اجرا می‌کنم. بخش اول بازخوانی قطعاتی چون "مشتاق" ساخته داریوش رفیعی، "فردا تو می‌آیی" ساخته هوشمند عقیلی، "امیدم را مگیر از من" به آهنگسازی انوشیروان روحانی است. اما در بخش دوم کارهایی را می‌خوانم که برای نخستین بار است که روی صحنه می‌روند.

خواننده گروه موسیقی سیمین سپهر اظهار کرد: این بخش از اجرا کاملا تازه بوده و برای نخستین بار روی صحنه می‌رود.

گروه موسیقی سیمین سپهر امسال برای نخستین بار در جشنواره موسیقی فجر روی صحنه می‌رود و سپهری قضاوت درباره تجربه حضور در جشنواره را به بعد اجرایشان موکول کرده و گفت: فعلا برای قضاوت کامل زود است، اما می‌توانم بگویم همین که من به دنبال گرفتن مجوز و هماهنگی‌های دیگر نیستم خوب است.

سپهری اظهار کرد: چون در این شرایط گروه می‌تواند فارغ از دغدغه‌های اجرایی به تمرین‌های خود برای داشتن اجرایی بهتر بپردازد.

در گروه موسیقی سیمین سپهر پدیده احرار‌نژاد (نوازنده تار)، شیما بلوکی فر (نوانده کمانچه)، سپیده شایان راد (نوازنده تنبک) و گیتا تهمتن (نوازنده پیانو) سپهری خواننده و سرپرست گروه را همراهی می‌کنند.

گروه موسیقی سیمین سپهر آغازگر بخش موسیقی بانوان بوده و ۲۴ بهمن ساعت 18:15 دقیقه در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

بخش بانوان سی‌امین جشنواره موسیقی فجر، میزبان هفت گروه است که در طول جشنواره هر شب ساعت 18:15 در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌روند.

سی‌امین جشنواره‌ بین‌المللی موسیقی فجر به دبیری دکتر حسن ریاحی ۲۴ بهمن تا یکم اسفندماه در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/