سرویس تجسمی هنرآنلاین : گالری‌های تهران آخر این هفته میزبان ۲۲ نمایشگاه تجسمی می‌شوند.

افتتاح نمایشگاه‌های جدید

نگاه؛ از ۲بهمن میزبان نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان ˝واریاسیون ذهنی˝ و به نمایشگاه گردانی مریم حسینی می‌شود. این نمایش تا ۱۴ بهمن در لواسان، بلوار اصلی (امام خمینی)، خیابان شکوفه (عصطلک)، خیابان نگار، کوچه گلزار، انتهای کوچه، پلاک۳۲ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

طراحان آزاد؛ آثار رئوف دشتی را با عنوان «بحران‌های ساده» از جمعه ۳ بهمن افتتاح می‌کند. این نمایش تا ۸ بهمن در گالری طراحان آزاد به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، پلاک ۵ ادامه خواهد داشت.

افرند؛ از ۳ تا ۱۰ بهمن آثار امید شلمانی را با عنوان «پادآفرین» به نشانی یوسف آباد، جهان آرا، خ۱۹ (جلال حسینی) پلاک ۴۸ روی دیوار می‌برد.

گالری ۲۶؛ از جمعه ۳ بهمن نقاشی‌های یاسمن پزشک نیا را روی دیوار می‌برد. این نمایش تا ۱۵ بهمن در گالری ۲۶ به نشانی فرمانیه شرقی، خیابان سلمان‌پور‌ ظهیر، شماره ۲۶، واحد ۳ ادامه خواهد داشت.

آبی؛ از ۳ تا ۲۰ بهمن میزبان مجسمه‌های نسرین ترک می‌شود. علاقمندان می‌توانند از این نمایش در گالری آبی به نشانی خیابان دولت، دیباجی جنوبی، روبه‌روی پارک ارغوان، کوچه مژگان، پلاک۴۱ دیدن کنند.

آتبین؛ از ۳ تا۱۴ بهمن نمایشگاه نقاشی‌های علی ندایی را با عنوان «اسطوره‌های خاموش» به نشانی خیابان ولی عصر قبل از چهارراه پارک وی کوچه خاکزاد پلاک ۴۲ میزبانی می‌کند.

راه ابریشم؛ از ۳ تا ۱۳ بهمن نمایشگاه عکس و ویدئوی............ را با عنوان Bed Time Stories «» به نشانی خیابان لواسانی غربی (فرمانیه)، بین‌خیابان آبکوه‌و‌آقایی، پلاک ۱۰۳، واحد ۲ میزبانی می‌کند.

الهه؛ طراحی‌های آرزو رمضان جماعت را با عنوان «نوستالژی» از ۳ تا ۱۳ بهمن در خیابان آفریقا، انتهای خیابان گلفام، سمت راست، بن بست امینی، پلاک ۳ به نمایش می‌گذارد.

آن؛ نمایشگاه نقاشی‌های محسن جمالی نیک را با عنوان «سیبور» از ۳تا ۱۵ بهمن روی دیوار می‌برد. گالری آن در ونک، خیابان سئول، شماره ۴۰ واقع شده است.

خاک؛ مجسمه‌های مهسا کریمی‌زاده را با عنوان «خمیدگی فضا» از ۳ تا ۲۰ بهمن به نشانی خیابان شریعتی، دو راهی قلهک، خیابان بصیری، کوچه ژیلا، شماره یک به نمایش می‌گذارد.

مهروا؛ نمایشگاه عکس‌های هوفر حقیقی را با عنوان «زمان لرزه» از ۳ تا ۱۳ بهمن به نشانی خیابان کریم خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، شماره ۳۸ میزبانی می‌کند.

محسن؛ نمایشگاه «سارا ابری/۱۳۹۳» را از ۳ تا ۱۵ بهمن به نمایش می‌گذارد. گالری محسن در ظفر، خیابان ناجی، خیابان فرزان، کوچه نوربخش، بلوار می‌نای شرقی، پلاک ۴۲ واقع شده است.

هور؛ از ۳ تا ۲۰ بهمن نمایشگاه نقاشی‌های ۷ هنرمند را با عنوان «چهره» به نمایش می‌گذارد. گالری هور در خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، شماره ۱۶ واقع شده است.

لاله؛ نقاشی‌های ۱۳ هنرمند را از ۳ تا ۱۱ بهمن به نشانی خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، روبروی پارکینگ طبقاتی به نمایش می‌گذارد.

شیلا؛ نقاشی‌های علی بابایی را با عنوان تمنا جمعه ۳ بهمن افتتاح می‌کند. این نمایش تا ۶ بهمن در این گالری به نشانی خیابان‌ ولیعصر‌، بالا‌تر از خیابان‌ طالقانی‌، کوچه‌ گیلان‌، پلاک ۲‌، واحد‍۱ ادامه خواهد داشت.

روژ؛ نمایشگاه عکس‌های رضا شریفی نیا را با عنوان «روح مکان در فیلم‌های مهرجویی» از ۳ تا ۹ بهمن به نشانی شهرک غرب، فاز ۳، خیابان حسن سیف، کوچه دوم، پلاک ۷ میزبانی می‌کند.

روز؛ نمایشگاه نقاشی‌های منصوره اشرافی را با عنوان «نفس‌های پنهان» از جمعه ۳ بهمن افتتاح می‌کند. این نمایشگاه تا ۷ بهمن در گالری روز واقع در خیابان ولیعصر، بعداز پمپ بنزین باغ فردوس، نرسیده به تجریش، کوچه کاشانچی، ساختمان گلبرگ، پلاک ۲۰/۱، زنگ یک، طبقه یک، واحدیک ادامه خواهد داشت.

شلمان؛ از جمعه ۳ بهمن میزبان نمایشگاهی از آثار نقاشی آذین رضایی با عنوان «مخمصه» می‌شود. علاقمندان می‌توانند تا ۸ بهمن از این مجموعه به نشانی میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷ بازدید کنند.

ایده پارسی؛ نقاشی‌های ۵ هنرمند را از ۳ تا ۸ بهمن درخیابان شریعتی، خیابان کلاهدوز، نرسیده به سه‌راه نشاط، کوچه اله‌وردی آذر، پلاک ۲۸ به نمایش می‌گذارد.

ژیوار؛ از ۳ تا ۱۳ بهمن میزبان نمایشگاه گروهی نقاشی می‌شود. گالری ژیوار در خیابان شریعتی، خیابان ظفر، خیابان آقازاده فرد، کوچه بنفشه، پلاک ۱۴ واقع شده است.

گلستان؛ نمایشگاه عکس‌های پدرام لسانی را با عنوان «زندگی ساده است» از ۳ تا ۸ بهمن به نشانی دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ میزبانی می‌کند.

کاوه؛ نمایشگاه نقاشی‌های مریم شجاعی را از ۳ تا ۸ بهمن به نشانی خیابان ظفر، انتهای فریدافشار، دولتشاد غربی، تایباد، شماره ۲۶ به نمایش می‌گذارد.

ادامه نمایشگاه‌های پیشین

اعتماد؛ مجموعه نقاشی‌های حمید درخشنده را با عنوان «ونوس» تا ۷ بهمن روی دیوار دارد. اعتماد۲؛ هم نمایشگاه نقاشی‏‌های سمیرا نوپرست را با عنوان «بازی تک نفره» در همین زمان میزبانی می‌کند. علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه‌ها می‌توانند به نشانی نیاوران میدان یاسر خیابان یاسر خیابان موسوی خیابان بوکان دوراهی سمت راست پلاک ۴ مراجعه کنند.

ایگرگ؛ تا ۱۶ بهمن میزبان نمایشگاه گروهی عکس‌های ۱۷ هنرمند با عنوان «جهان نگریسته» است. گالری ایگرگ در خیابان ایرانشهر، کوچه مهاجر، پلاک ۲۸ واقع شده است.

جرجانی؛ نمایشگاه مجسمه‎های حمیدرضا عینی را تا ۶ بهمن به نشانی خیابان ولیعصر، بالا‌تر از پارک وی، کوچه خیام، پلاک ۴، زنگ ۱ میزبانی می‌کند.

ساربان؛ نقاشی‌های هنگامه صدری را با عنوان «فانتزی‌های قرمز» تا ۶ بهمن میزبانی می‌کند. گالری ساربان در خیابان دکتر بهشتی، میدان تختی، خیابان صابونچی (مهناز)، کوچه مهماندوست، پلاک ۸ واقع شده است.

سیحون؛ نقاشی‌های افشین باقری را با عنوان «بندهش» تا ۸ بهمن به نمایش می‌گذارد. گالری سیحون درخیابان وزراء، کوچه چهارم، شماره ۱۱ واقع شده است.

گالری شهر کتاب فرشته؛ تا ۸ بهمن میزبان دو نمایشگاه است. مجموعه «خواب» از آنا داراب و «استوپلاژ» از میلاد خانواده دو مجموعه‌ای هستند که در این مرکز به نشانی میدان تجریش، خیابان شهید‌دربندی (مقصودبیک)، نرسیده به چهار‌راه حسابی، پلاک ۳۲ به نمایش در آمده‌اند.

شیرین؛ آثار فریش البرزکوه را با عنوان ˝دوزاری˝ تا ۷ بهمن روی دیوار می‌برد. شیرین ۲ هم نقاشی هایکاویان هازلی را با عنوان «روایت بدون بزرگنمایی» را در همین زمان میزبانی می‌کند. علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این دو مجموعه به نشانی کریم‌خان زند، خیابان سنایی، خیابان سیزدهم، پلاک ۵ مراجعه کنند

گالری کارگاه هنر؛ تا ۹ بهمن نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی پرتره را در نشانی پاسداران، خیابان شهید‌کشوری، خیابان فرخی‌یزدی، کوچه شهید طاهری‌شرقی، بن‌بست یاس، پلاک ۲ نمایش می دهد.

والی؛ نقاشی‌های سعید رفیعی منفرد را با عنوان «عروس‌های من» تا ۷ بهمن به نمایش می‌گذارد. گالری والی در میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک ۷۲ واقع شده است.

ویستا؛ تا ۶ بهمن نقاشی‌های سارا قاضی اسدی را با عنوان «چیزی پنهان در تاریکی» به نشانی خیابان مطهری، خیابان می‌رعماد، کوچه دوازدهم، پلاک۱۱ به نمایش می‌گذارد.

آران؛ عکس‌های دادبه بصیر را با عنوان «چرا بیدارم کردی!» تا ۲ بهمن نمایش می‌دهد. علاقمندان می‌توانند از این نمایش در گالری آران به نشانی کریم خان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه دی، پلاک ۱۲ دیدن کنند.

ماه؛ تا ۷ بهمن نقاشی‌های رضا پناهی را با عنوان «روان گردان» در خیابان آفریقا، بلوار گلستان، شماره ۲۶ به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/