به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری چهارمین جشنواره مد و لباس فجر، قبادی با اعلام این خبر افزود: مراحل سه‌گانه آثار برای شرکت در بخش مسابقه بسیار حایز اهمیت بوده و طراحان و علاقه‌مندان حضور در بخش های مختلف تلاش کنند تا آثار خود را مطابق بر زمان بندی اعلام شده در فراخوان ارسال کنند.

او ادامه داد: در این دوره تمهیدات دقیقی برای بررسی علمی و هنری آثار در نظر گرفته شده که این فرایند باید منظم و بر اساس برنامه ریزی قبلی اجرا شود.

دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس تصریح کرد: امکان تمدید زمان با توجه به حجم بالای آثار ارسالی وجود ندارد و طراحان تلاش کنند تا ارسال را به روزهای پایانی موکول نکنند.

بر اساس اعلام فراخوان در این دوره ارسال آثار در سه مرحله صورت می پذیرد. طراحان و هنرمندان لباس در مرحله نخست نسبت به ارسال آثارشان بر روی کاغذ یا مقوا و یا بر روی لوح فشرده اقدام می کنند.پس از داوری آثار در این مرحله و در گام بعدی، عکس اثر طراحی شده در قالب لباس به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شود و در مرحله نهایی نیز آثار در قالب لباس آماده ارسال می‌شوند که هیات داوران نسبت به انتخاب و بررسی آثار اقدام می‌کنند.

مهلت ارسال برای آثار به شکل دستی بر روی کاغذ، مقوا و یا لوح فشرده تا 10 بهمن ماه، مرحله دوم عکس آثار راه یافته به مرحله دوم از 5 تا 25 بهمن ماه و در نهایت آثار راه یافته به مرحله نهایی داوری ها تا 30 بهمن ماه اعلام شده است.

طراحان و علاقه مندان لباس می توانند برای ثبت نام یا دریافت فراخوان به پورتال تخصصی بنیاد ملی مد و لباس به نشانی اینترنتی www.iranmode.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/