سرویس موسیقی هنرآنلاین : کنسرت امید حاجیلی در روز 29 دی‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به همت موسسه فرهنگی هنری "رویال هنر پارس" به تهیه‌کنندگی مجید عبدی برگزار شده و با اجرای اول در تهران استارت ماراتن کنسرت‌های این خواننده زده شد.

یکی از ویژگی‌های جالب شخصیتی امید حاجیلی که در کنسرت‌هایش به شدت نمود پیدا می‌کند هیجان زیادی است که در برنامه‌هایش داشته و این همه انرژی را با خنده‌های همیشگی‌اش به حضار داخل سالن منتقل می‌کند که دیشب هم طبق عادت همان انرژی، شور و هیجان کودکانه را در دو ساعت به مردم تزریق کرد.

ابتدای کار برنامه با اجرای قطعه "دلبر سیاه" آغاز شد و طرفدارن حاجیلی از همان ابتدای ورود دلی از عزا درآورده و همراه با این خواننده ترانه‌ها را زمرمه می کردند.

یکی از اتفاقات جالب سوپرایزی این کنسرت حضور محسن شریفیان سرپرست و نوازنده گروه "لیان" بود که در قطعه چهارم روی سن به عنوان نوازنده میهمان حاضر شد و در میان بهت همه قطعه چهارم را با همراهی ارکستر اجرا کرد.

از دیگر ویژگی‌های شب گذشته نورپردازی ویژه‌ای بود که روی سن اجرا شده بود و در کل شب را همراه با ارکستر همراهی کرده و افکت‌های جالبی به نمایش درآورد.

در این کنسرت به ترتیب قطعات دلبر سیاه، دلبر، دینگومارو،برای عاشقی دیره، ربابه،گل نازم، عاشقتم،عشق منی، باغ مولوی، دوست دارم و رو تو به من کی میگی اجرا شد.

مجید برومند (گیتار بیس)، سینا پرتوی (درامز)، مازیار احمدپور (گیتار الکتریک)، خشایار حیدری (پیانو)، موموریضا (کیبورد، ملودیکا)، حسین شریفی (ترومبون)، سیامک کریم پور (ترومبون)، علی ضرابی (ترومپت)، کامیار ماندگاریان (ترومپت)،همایون نصیری(پرکاشن)، مرتضی کریمی(عود)، بهنام حکیم (بوزوکی)، محسن شریفیان (نی انبان)، وحید اسدالهی (نقاره) و محمد اسدالهی (آکاردئون) نوازندگان گروه امید حاجیلی و مجید کمالی، فاطمه سمنانی، سمیرا ملک و رامونا نظام زاده (گروه کر) اعضای ارکستر بودند که در کنسرت دیشب خواننده آلبوم "آلگرو" را یاری نمودند.

قطعه پرطرفدار "بوم بوم" که شهرت زیادی در بین همه مردم کسانی که حتی حاجیلی را نمی شناسند دارد به عنوان آخرین تراک اجرا شد.

یکی از نکات جالب این است که خواننده قطعه "بوم بوم" هر بار شعاری را برای کنسرتش انتخاب می‌کند و شعار این کنسرت بمب انرژی نام داشت.

شب گذشته بابک جهانبخش و شهاب رمضان چهره‌های به نام موسیقی پاپ مهمان ویژه این برنامه بودند.

گزارش تصویری مرتبط.

انتهای پیام/