به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گروه تئا‌تر زندگی؛ ساندرا کاروتا هنرمند بلژیکی از ۲۴ دی ماه کارگاهی با عنوان "در جستجوی تصاویر واقع‌گرایانه" را در مکان سینما تئا‌تر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان وزرا برپا کرده است، عصر امروز ۳۰ دی ماه پرفورمنسی از ماحصل این کارگاه‌ها را در این مکان به نمایش در خواهد آورد.

در این اجرا که با حضور سفیر کشور بلژیک و مدیران مرکز تئا‌تر مولوی برگزار می‌شود، هنرجویان این کارگاه به صحنه خواهند رفت.

کارگاه "در جستجوی تصاویر واقع‌گرایانه" طی روزهای ۲۴ تا ۲۹ دی ماه برگزار شد و هنرجویان در این کارگاه با تمرکز بر اصالت نقش و حرکت، کشف قدرت تخیل با استفاده از روش کیت جانسون بنیان‌گذار تئا‌تر بداهه، بررسی و پرداختن به نظرات پیشنهادی بر روی صحنه و انتقال و دگردیسی، آشنا شدند.

همچنین طبق توافقات به عمل آمده میان تئا‌تر دانشگاهی، گروه تئا‌تر زندگی و کمپانی گروپو کاروتا؛ بعد از پایان این دوره افرادی با نظر ساندرا کاروتا انتخاب و یک نمایش با حضور این افراد منتخب تولید شده که این اثر در جشنواره دانشجویی سال آینده در تالار مولوی و همچنین کشور بلژیک اجرا خواهد شد.

ساندرا کاروتا مدیرکمپانی تئاتری «گروپو کاروتا» است و بیشتر فعالیت‌های این هنرمند در کشورهای آلمان، فرانسه، هلند، اسپانیا و بلژیک بوده است و به عنوان مدرس نیز در دانشگاه تی ال روس بلژیک به تدریس مشغول است. او روش «در جستجوی تصاویر غیر واقعی» را به عنوان یک روش منحصر و جدید به ثبت رسانده است.

لازم به ذکر است ییش از این نیز کارگاه "امواج و گفتار بدن" با حضور دانا لوبک و "نوای بازیگری" با حضور روبرت گرینوود آذرماه در تئا‌تر شهر برپا شد و این هنرمندان نیز در پایان دوره آموزشی خود نمایش "شکسپیر" را در سالن اصلی تئا‌تر شهر اجرا کردند.

این پرفورمنس ساعت 19 روز سه سنبه 30 دی ماه در سالن سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وزرا اجرا خواهد شد و ورود برای عموم علاقمندان آزاد است.