به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گروه"پیکلاویه"، قرار است در این اجرا که مجوز آن هفته پیش صادر شده‌است؛ گروه پیکلاویه تازه‌ترین قطعات خود را به روی صحنه ببرد. در این کنسرت که هشتم اسفندماه برگزار می‌شود، 14 قطعه به زبان فرانسه و انگلیسی اجرا خواهد شد که همه آن‌ها سروده‌ی مهران مختارپور خواننده گروه هستند. آهنگسازی این قطعات نیز توسط اعضای گروه انجام گرفته است و خالی از هرگونه اقتباس موسیقایی از نمونه‌های خارجی‌ست.

گروه راک "پیکلاویه" را می‌توان از جمله گروه‌های پرکار و موفق نامید که توانسته کیفیت کار خود را در سطح مطلوب ارائه دهد تا جایی که بعضی از ترانه‌های این گروه در عرصه بین‌المللی نیز مطرح شده است.

اعضای این گروه 6 نفره را مهران مختارپور (خواننده)، مهیارصالحی‌نیا (گیتارالکتریک)، شایان کریمی (کیبورد)، فرهادخان بیلوردی (گیتار باس)، لادن جعفرنژاد (همخوان) و مصطفی بهرمان (درامز) تشکیل می‌دهند.

موسیقی راک در ایران از جمله سبک‌های پر طرفدار است که اخیرا بیشتر شاهد تشکیل گروه‌های مختلف و تولید آثار موسیقی در این سبک هستیم.

بلیت‌فروشی کنسرت گروه پیکلاویه امروز آغاز خواهد شد و علاقمندان می‌توانند به سایت www.iranconcert.irمراجعه و بلیت این کنسرت را به صورت آنلاین تهیه کنند.