به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری سومین دوسالانه ملی دیوارنگاری- شاهدان شهر، شش کارگاه آموزشی دوسالانه ملی دیوارنگاری شهری طی روزهای ۱۷، ۱۸، ۲۰ و ۲۱ دی ماه که در محل نگارخانه برگ (عمارت عین الدوله) و ساختمان اصلی سازمان زیباسازی شهر تهران در شش کارگاه مجزا و به صورت همزمان در ارتباط با بخش مسابقه شاهدان شهر، برگزار شد.

علی اصغر کفشچیان مقدم، مرتضی افشاری، جمشید حقیقت‌شناس، مرتضی اسدی، کیانوش غریب‌پور و آرش تنهایی، اساتید برگزارکننده این کارگاه‌ها بودند. هنرمندان شرکت‌کننده در بخش مسابقه شاهدان شهر و دیگر شرکت کنندگان متقاضی در بخش مسابقه بعد از ثبت نام از طریق سایت، در این کارگاه‌ها حضور داشتند.

بر این اساس، این کارگاه‌ها در جهت بازنگری آثار ارسالی در بخش مسابقه شاهدان شهر و دوباره‌سازی برخی از دیوارهای اعلام شده در آلبوم تصویری دوسالانه برپا شد.

در این گردهمایی آموزشی، بالغ بر ۱۲۰ نفر در کارگاه‌ها شرکت کردند و تعداد زیادی از آثار ارسالی زیر نظر استادان راهنما مورد بازنگری و طراحی مجدد قرارگرفت.

لازم به ذکر است که آثار تولید شده در این کارگاه‌ها در بخش مسابقه شاهدان شهر شرکت داده خواهند شد.

سومین دوسالانه ملی دیوارنگاری شهری در سه بخش مسابقه شاهدان شهر، بخش پژوهش و مروری بر آثار دیوارنگاری شهری، از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران از ۹ الی ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۳ در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت دریافت اخبار و اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www. zibasazi. ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/