به گزارش هنرآنلاین ، محمد مهدی طباطبایی نژاد مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به هراه مرتضی رزاق‌کریمی قائم‌مقام مرکز و معاون فرهنگی، مجید مغنیان معاون اداری مالی و حقوقی و علی کفراش کارشناس سینمایی در پشت صحنه فیلم سینمایی "گیتا" که از جمله فیلم های اول یک کارگردان جوان سینما است رفت و از مراحل مختلف تولید این فیلم بازدید کرد.

مدیران ارشد مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با حضور در لوکیشنی واقع در قطعه 311 بهشت زهرا(س)، از پشت صحنه پروژه سینمایی "گیتا" به کارگردانی مسعود مددی و تهیه‌کنندگی مجید شیخ انصاری بازدید کرد.

تاکنون حدود نیمی از این فیلم سینمایی اول توسط همایون پایور فیلمبرداری شده است و مریلا زارعی، حمیدرضا آذرنگ، بهناز جعفری، سارا بهرامی، نادر فلاح و رامین افشاری از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی "گیتا" آمده است: "گیتا" مادر متین است و به او دلبستگی زیادی دارد. پس از حادثه ای که برای متین پیش می‌آید، گیتا تلاش می‌کند تا با این موضوع کنار بیاید، اما با گذر زمان متوجه واقعیت‌های جدیدی می‌شود...

علاوه بر مسعود مددی که کارگردانی فیلم را به عهده داشته است،میترا تیموریان نویسنده فیلمنامه با همکاری مسعود مددی، همایون پایور مدیر فیلمبرداری، مجتبی راعی مشاور کارگردان، بابک بنی اردلان صدابردار، رضا بهار انگیز تدوین، جلیل شعبانی مدیر تولید، سودابه خسروی چهره‌پرداز، حسین روح‌پروری طراح صحنه و لباس از دیگر عوامل فیلم سینمایی"گیتا" هستند.

انتهای پیام/