سرویس معماری هنرآنلاین : نخستین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا در ایران با حضور بیش از ۳۰ شرکت از نقاط مختلف این کشور از دیروز تا ۱۸ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا است.

در این نمایشگاه، شرکت‌های مختلف ایتالیایی نوین‌ترین و جدیدترین توانمندی‌های خود در حوزه‌های مختلف معماری داخلی، معماری شهرسازی، نماهای ساختمانی، شهرسازی، طراحی، مشاوره و دکوراسیون داخلی را ارائه خواهند کرد.

در نخستین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا در ایران همچنین انواع تولیدات و طرح‌های مرتبط به معماری شهری، معماری داخلی، ساختمان‌ها و مجتمع‌های اداری، تجاری و مسکونی ، دکوراسیون داخلی، تجهیزات دکوراسیون‌ها، انواع پوشش‌های تزئینی، دیوار پوش، لوازم ویژه دکوراسیون و تزئین ساختمان، انواع کالاها و تجهیزات داخلی همچون مبلمان خانگی، اداری، ورزشی و تفریحی، انواع صندلی‌ها و تجهیزات تزئینی داخلی و دیگر محصولات و طرح‌ها ارائه و به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

برای نخستین بار است که یک کشور اروپایی در جمهوری اسلامی ایران نمایشگاه اختصاصی برپا می‌کند. پیش‌بینی می‌شود در این نمایشگاه ده‌ها قرارداد تجاری، سرمایه‌گذاری به ارزش بیش از ۵۰۰ هزار یورو، بین شرکت‌های ایتالیایی و ایران منعقد شود.

انتهای پیام/