به گزارش هنرآنلاین به نقل از دبیرخانه جایزه همایون خرم سامان احتشامی، نوازنده پیانو و آهنگساز گفت: پیشکسوتان موسیقی گنجینه‌های گرانبهایی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند. حتی اگر این عزیزان از میان ما رفته‌اند باید با برگزاری جشنواره و برنامه‌هایی مانند جایزه موسیقی همایون خرم یاد و خاطره آنها را در دل‌ها زنده نگه داریم.

این نوازنده پیانو ادامه داد: با توجه به رده سنی این جایزه در میان کودکان شش ساله هم خواهد بود،این جایزه در صورت ادامه‌دار شدن می‌تواند نگرانی‌های اساتید موسیقی را نسبت به نسل آینده برطرف کند.

احتشامی در ادامه درباره زنده یاد همایون خرم خاطرنشان کرد: همایون خرم بهترین آهنگساز بود و بهتر است این برنامه هر سال به مناسبت درگذشت این استاد گرامی برگزار شود؛ زیرا دیگر مانند همایون خرم نخواهیم داشت.

سامان احتشامی در پایان افزود: امیدوارم روح استاد خرم با اجرای این برنامه ویژه شاد شود زیرا همایون خرم برای موسیقی زحمت های زیادی کشید و ما هم باید با اجرای درست آثار او نشان دهیم که همیشه سپاسگزار زحماتش هستیم.

جایزه موسیقی استاده همایون خرم در رده سنی 6 تا 20 سال برگزار می شود و هدف ازآن فرهنگ سازی برای موسیقی اصیل در رده سنی پایین است.

مراسم اختتامیه جایزه موسیقی استاد همایون خرم 23 دی ماه با معرفی برگزیدگان بخش رقابتی توسط موسسه فرهنگی هنری راد نو اندیش در تالار وحدت برگزار می شود.

انتهای پیام/