سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: سید محمود حسینی، رئیس چهارمین نمایشگاه کتاب تخصصی استان قم، با اشاره به میزان بن در نظر گرفته شده برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه کتاب تخصصی گفت: 500 میلیون تومان بن برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده و تا کنون بیش از 80 درصد این مبلغ در میان بازدیدکنندگان توزیع شده است.

وی افزود: این بن‌ها برای کتابخانه‌ها، مراکز پژوهشی، حوزه‌های علمیه خواهران و برادران و بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است و پیش‌بینی می‌شود تا روزهای پایانی به اتمام برسد. ثبت‌نام 30 خبرنگار و عکاس برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب قم

بیش از 30 نفر از خبرنگاران برای شرکت در تور بازدید خبرنگاران از نمایشگاه بین‌المللی کتاب حوزه دین ثبت‌نام کرده‌اند.این تور فرهنگی روز چهارشنبه 17 دیماه راس ساعت 10 صبح از مقابل درب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام خواهد شد.

همچنین چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب حوزه دین با حضور 44 ناشر بین‌المللی جهان عرب از سوریه، لبنان، عراق، اردن و مصر و 65 ناشر و نمایندگی نشر از داخل کشور در حال برگزاری است و بیش از 46 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است.

انتهای پیام/