سرویس سینمایی هنرآنلاین: سعید سعدی تهیه‌کننده فیلم "قندون جهیزیه" به کارگردانی علی ملاقلی‌پور به هنرآنلاین، گفت: وقتی فیلم "قندون جهیزیه" از نمایش در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر کنار گذاشته شد، صحبت‌هایی درباره نمایش فیلم در بخش خارج از مسابقه شنیده‌ایم که هنوز هم واقعا مشخص نیست که این فیلم در جشنواره حضور خواهد داشت یا خیر.

این تهیه‌کننده سینما درباره تصمیم هیات داوران صحبتی نکرد، اما با اشاره به زمان اکران عمومی این فیلم بیان کرد: امیدوارم شرایط و زمان مناسبی برای اکران این فیلم در نظر گرفته شود. هنوز شورای صنفی نمایش برنامه اکران این فیلم را اعلام نکرده‌ است، اما قطعا بعد از جشنواره فیلم فجر فیلم اکران خواهد شد.

سعدی درباره نظر یکی از داوران در خصوص محدود بودن تعداد انتخاب فیلم‌های بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: شنیده‌ام که یکی از اعضای هیات داوران گفته که اگر حق انتخاب بیشتری داشتیم چند فیلم دیگر از جمله "قندون جهیزیه" را هم برای این رقابت در نظر می‌گرفتیم. من هم امیدوارم فیلم‌های بیشتری دراین بخش انتخاب شوند تا رقابت بهتری هم میان این گروه ازفیلم‌ها که اکثرا فیلمسازان جوان هستند، صورت بگیرد.

در خلاصه داستان این فیلم آماده است: عطا و معصومه در خانه‌ای مستاجرند، موعد اجاره آن‌ها پایان یافته اما می‌خواهند در خانه بمانند. اکبر عبدی، نگار جواهریان، افسانه چهره‌آزاد، کریم اکبری مبارکه، حسن عباسی، مصطفی ساسانی، حیدر زقمی و... از جمله بازیگرانی هستند که در "قندون جهیزیه" به ایفای نقش می‌پردازند.

علی ملاقلی‌پور پیش از این سابقه دستیاری کارگردانانی نظیر زنده یاد رسول ملاقلی‌پور و بهرام توکلی را دارد و همچنین با ساخت آثار مستند و فیلم‌های کوتاه در حیطه فیلمسازی فعالیت داشته است.

انتهای پیام/