به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی مد و لباس، نخستین جشن نمایش زنده مد فصل با هدف معرفی آثار برتر ایرانی و اسلامی و برقراری ارتباط حرفه ای بین طراحان و تولیدکنندگان و همچنین کابردی شدن آثار با مشارکت طراحان و تولیدکنندگان ایرانی و تحت نظارت کارگروه ساماندهی مد و لباس برگزار می شود.

در این برنامه 5 روزه از برترین آثار طراحان و هنرمندان ایرانی رونمایی می‌شود و با توجه به چهارچوب‌های قانونی و عرف فرهنگ اسلامی و ایرانی، از این آثار برای بانوان رونمایی خواهد شد.

حدود 400 اثر از 40 طراح برای علاقه‌مندان حوزه مد و لباس اسلامی و ایرانی در این برنامه به نمایش درخواهد آمد و امکان فروش محصولات نیز به طراحان داده خواهد شد.

همچنین از ویژگی های دیگر این برنامه دعوت از نمایندگان تولیدکنندگان و برندهای ایرانی خواهد بود تا در این برنامه، طرح‌های مورد نظر را از طراحان خریداری کرده و برای کاربردی کردن هر چه بیشتر این آثار تولید انبوه این آثار را نیز در برنامه خود قرار دهند.

این برنامه هنری با نظارت بنیاد ملی مد و لباس و به همت موسسه تک منظوره هنری "مودینو" برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره های 88460341 و 88450165 تماس بگیرند.

انتهای پیام/