به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، او با اشاره به اطلاعیه‌های منتشر شده از سوی دبیرخانه دوسالانه برای حضور هنرمندان در سایت سازمان زیباسازی، افزود: شرکت کنندگان می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود را با محوریت موضوعات ارائه شده در سومین دوسالانه و «خارج از آلبوم تصویری دیوارهای مشخص شده در سایت»، بر اساس شیوه نامه ارسال آثار، به دبیر خانه این دوسالانه ارسال کنند.

به گفته او این طرح‌ها البته خارج از بخش مسابقه بوده و صرفاً بعنوان پیشنهاد و ایده‌های جدید، علاوه بر شرکت در نمایشگاه، قابل ارجاع به سازمان زیباسازی شهر تهران هستند.

امامی فر همچنین با دعوت مجدد از محققین و صاحب نظران در زمینه هنر دیوار نگاری، گفت: محققین برای شرکت در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی نیز می‌توانند پایان نامه، رساله و طرح‌های پژوهشی خود را بصورت مجلد به دبیرخانه دوسالانه ارسال نمایند.

گفتنی است سومین دوسالانه دیوارنگاری شهری در دو بخش مسابقه شاهدان شهر و بخش پژوهش از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار می‌شود. هنرمندان در بخش مسابقه این رویداد هنری با بکار گیری آیات، اذکار و روایات اسلامی، رویدادهای زندگی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و یاد و خاطره ایثارگران (شهدا و جانبازان) به نقاشی دیوارهای شهر تهران می‌پردازند.

علاقه مندان جهت دریافت اخبار و اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www. zibasazi. ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/