به گزارش هنرآنلاین، این پردیس سینمایی تصمیم دارد با اکران ماهانه فیلم‌های کوتاه و ارزشمند ایرانی گامی در جهت آشنایی مخاطبان و علاقه‌مندان سینما با آثار تولید شده در بخش فیلم کوتاه بردارد. در همین راستا اولین فیلم های کوتاه در پردیس سینمایی قلهک روز جمعه 14 آذر ساعت 19 نمایش داده خواهند شد.

سیدجمال ساداتیان مدیریت پردیس سینمایی قلهک در‌این‌باره گفت: چندی است تولید آثار برجسته در بخش فیلم کوتاه توجه و حمایت مسئولان را به خود جلب کرده است. ایجاد گروه هنر و تجربه و اکران عمومی فیلم های کوتاه در کنار فیلم های بلند در سالن های سینما، یکی از این اقدامات است.

او افزود: اولین نمایش فیلم‌های کوتاه ایرانی از همین هفته روز جمعه 14 آذر ماه ساعت 19 در سالن سینما تک پردیس سینمایی قلهک با حضور کارگردانان و هنرمندان سینما برگزار خواهد شد.

ساداتیان خاطرنشان کرد: این هفته و با شروع اکران فیلم ها، سه اثر در این پردیس به نمایش گذاشته خواهد شد. فیلم کوتاه "سوزن" به کارگردانی آناهیتا قزوینی زاده به مدت 20 دقیقه، برنده نخل طلا در بخش فیلم کوتاه جشنواره کن، فیلم کوتاه "در راه" به کارگردانی امیر صرافها به مدت 16 دقیقه و فیلم کوتاه "باد هر وقت که بخواهد می وزد" به کارگردانی مریم اسمی خانی به مدت 30 دقیقه در اولین اکران به نمایش در خواهند آمد.

عواید حاصل از نمایش این فیلم ها به موسسه خیریه "پیام امید" موسسه حمایت از زنان سرپرست خانوار اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/