سرویس موسیقی هنرآنلاین : ژاله اسماعیلی، یکی از مولفان این بسته آموزشی در ابتدای مراسم گفت: "گام گام با آوا" خودآموز موسیقی برای کودکان است که طی با استفاده از انیمشن تئوری موسیقی به کودکان آموزش داده می‌شود. در این بسته آموزشی شرحی درسی است که در به صورت انیمشن فضای جنگل را به همراه نت‌هایی که به شکل حیوانات طراحی شده‌اند به کودکان آموزش می‌دهد.

اسماعیلی که با همسرش سعید ثانی این مجموعه را تهیه کرده‌اند در ادامه توضیح داد: در این مجموعه دفتر تمرینی برای کودکان طراحی شده تا بتوانند در دفتر مخصوص به این رده سنی تمرینات‌شان را انجام بدهند. همچنین بخشی نیز در معرفی سازهای ایرانی و کلاسیک در قالب یک سی دی طراحی شده تا کودکان با این سازها آشنا شوند و به طور آزاد و آگاهانه ساز مورد علاقه شان را انتخاب کنند.

ژاله اسماعیلی همچینین گفت: همچنین یک کیف موسیقی و یک فلش کارت نیز با محتوای مسائل مربوط به موسیقی در این بسته آموزشی موسیقی کودک در نظر گرفته شده است. بسته آموزشی "گام گام با آوا" برای رده سنی سه و نیم سال، چهار و نیم سال و پنج سال طراحی شده اما سایر گروه‌های نیز می‌توانند از مباحث آموزشی آن استفاده کنند. همچینین در این بسته یک ساز برای کودکان گنجانده شده است تا چیزی که آموزش می‌بینند را اجرا کنند.

|به گفته اسماعیلی یک کتاب آهنگ نیز در این بسته گنجانده شده تا کودکان با آثار بزرگان کشورمان مانند استاد همایون خرم آشنا شوند.

در انتهای سعید ثانی از مدیر دفتر موسیقی تشکر کرد: آقای ارجمند اولین کسی هستند که به این بسته آموزشی روی خوش نشان داد و می‌بایست در همین جا از ایشان تکر و قدردانی کنم.

مجموعه "گام گام با آوا"با طراحی و تولید ژاله اسماعیلی و سعید ثانی به قسمت 100 هزار تومان در مراکز فرهنگی قابل تهیه است.

انتهای پیام/