به گزارش هنرآنلاین، ‌مجید اسماعیلی که پیش‌تر فیلم‌های تلویزیونی از جمله "کمی دورتر" را کارگردانی کرده، این روزها در جنگل‌های آمل در حال ساخت اولین فیلم سینمایی خود به نوشته علی طالب‌آبادی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی با عنوان "ماهی سیاه کوچولو" است.

این دومین همکاری سینمایی طالب‌آبادی و شفیعی بعد از فیلم سینمایی "زندگی خصوصی آقا و خانم میم" است.

همزمان با فیلمبرداری "ماهی سیاه کوچولو" تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی این فیلم سینمایی آغاز شده و اولین اکران آن در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

علاوه بر مریلا زارعی و مصطفی زمانی، همایون ارشادی نیز در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازد و قرار است در ادامه فیلمبرداری دو بازیگر دیگر به فیلم اضافه شوند.

زارعی در "ماهی سیاه کوچولو" نقش یک جنگجوی تمام عیار را دارد.

دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: هاشم مرادی، صدابردار: حسین بشاش، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی‌فرد، صداگذار: محمود موسوی‌نژاد، تدوین: خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: مهدی توکلی‌زانیانی،جلوه‌های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، مدیر تولید: فرشید رئوفی، دستیار تهیه‌کننده: سعید پروینی، منشی صحنه: شروین دیدنده، عکاس: محمد حسن سعادت هندی و مجری طرح: مؤسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

در خلاصه داستان این فیلم که داستان آن در دهه 60 می‌گذرد، آمده است: اگر ناگهان پرنده‌ها به پرواز درآمدند، یعنی دشمن پشت بوته‌هاست، اما اگر پرنده‌ای پرید شاید پی دانه‌ای می‌رود. جنگجویان خطاکار تنها به پیروزی فکر می‌کنند پس بدیهی است که به سمت هر جنبشی پشت بوته‌ها یورش می‌برند اما جنگجویان خردمند که حواس، درک و عکس‌العمل‌شان را یکپارچه کرده‌اند تفاوت پروازهای دسته جمعی و تنها را می‌دانند. آنها آگاهی بر نشانه‌ها را طی آموختن "آئین دلاوری" زیست کرده و می‌دانند موقعیت پس از پیروزی مهم است نه پیروز شدن.

انتهای پیام/