سرویس سینمایی هنرآنلاین ،عبدالرضا اکبری بازیگر سینما و تلویزیون که آخرین فعالیت او بازی در مجموعه "معمای شاه" است، درباره ورود مدیران تازه به رسانه ملی به هنرآنلاین، گفت: اگرچه خواسته‌های ما خیلی زیاد نیست، اما اولین موردی که همیشه باید مورد توجه مدیران باشد، بحث امنیت شغلی و تامین نیازهای مالی بازیگرانی است که در عرصه تلویزیون و مجموعه سریال‌ها فعالیت می‌کنند.

این بازیگر تلویزیونی ادامه داد: اتفاقا فکر می‌کنم مدیران رسانه ملی در جریان شرایط و بحران‌های بخشی از تلویزیون باشند. نیازی نیست مطالبه‌ای از این مدیران داشته باشیم. اگر واقعا نیاز به بازیگران دارند، باید قدرت تامین نیازهای یک بازیگر را هم داشته باشند در غیر این صورت فعالیت بازیگران محدود می‌شود و همانند سال‌های گذشته خیلی‌ها خانه‌نشین خواهند شد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی "معمای شاه" در ادامه به مشکلات مالی سال‌های اخیر و دستمزد بازیگران اشاره کرد و گفت: هنوز بسیاری از ما بابت کارها و فعالیت‌هایی که در تلویزیون انجام داده‌ایم، پول هایمان را نگرفته‌ایم و هیچ کدام از پرداختی‌ها صورت نگرفته است. اگر چه خیلی قول‌ها شنیده‌ایم اما به واقعیت نرسید و عملی نشد. تنها رفع مشکلات مالی می‌تواند اعتماد بازیگران را برای ادامه فعالیت در این عرصه بوجود آورد.

اکبری که سابقه بازی در مجموعه‌های تاریخی دارد، گفت: یکی از اتفاقات خوبی که برای بازیگر و بازی در مجموعه تاریخی رخ می‌دهد، بحث مطالعه و تحقیق درباره آن نقش است. گاهی ما از رویدادهای تاریخی غافل می شویم. البته تجربه ثابت کرده مردم هم مجموعه و یا فیلم‌های تاریخی را بهتر دنبال می‌کنند و به تاریخ علاقه‌مند هستند.

او گفت: پیش از این در چند سریال تاریخی همچون "پهلوانان نمی میرند" و یا "روزهای اعتدال" حضور داشته ام، اگرچه زمان زیادی صرف ساخت این گونه از فیلم‌ها و مجموعه‌ها می‌شود، اما تجربه بازی در مجموعه‌های تاریخی لذت‌بخش است.

اکبری در پایان گفت: بعد از بازی در مجموعه نیمه‌کاره "معمای شاه" هنوز پیشنهاد بازی در مجموعه دیگری را نپذیرفته‌ام. باید منتظر ماند و شرایط را سنجید.

انتهای پیام/