به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری؛ حسن دولت‌آبادی دبیر هنری سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سوره، با اعلام این خبر گفت: در مرحله بازخوانی متون رسیده به دبیرخانه جشنواره، گروه‌هایی که نمایش آماده اجرا داشتند مایل بودند فیلم آثارشان مورد بازبینی قرار گیرد. بنابراین دبیرخانه جشنواره اعلام کرد؛ آماده دریافت فیلم نمایش‌هایی که با موضوعات و شرایط کلی سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سوره مطابقت داشته و در جشنواره دیگری شرکت نکرده باشد، است.

او افزود: بدین ترتیب تعدادی فیلم نمایش خارج از متونی که بازخوانی شد به دبیرخانه جشنواره ارائه شد و اواخر هفته جاری داوران مرحله بازبینی، فیلم نمایش‌های رسیده را مورد بازبینی قرار داده و اعلام نظر خواهند کرد.

سومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان سوره، از 16تا 19 دی‌ماه سال‌جاری، به همت حوزه هنری کودک و نوجوان و مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، در دو بخش مسابقه در موضوعات "قرآن و سیره معصومان(ع)"، "انقلاب اسلامی و دفاع مقدس"، "خِردورزی و فلسفه"، "اخلاق اجتماعی"، "سبک زندگی"، "بازی، ورزش و سرگرمی"، "علم و فناوری" و "زبان فارسی" و بخش جنبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/