سرویس موسیقی هنرآنلاین: امیر تاجیک خواننده پاپ در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: قطعه "دلم از راه پره" منتشر شد که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت‌های معتبر و رسمی این قطعه را بشنوند.

تاجیک در ادامه بیان کرد: ترانه این قطعه توسط علیرضا آذر سروده شده است و آهنگسازی این اثر به عهده میلاد بابایی بوده است.

این خواننده افزود: همچنین چند قطعه دیگر در دست تولید دارم که این آثار در مراحل نهایی قرار دارد و قرار است به زودی در فضای مجازی منتشر شود.

امیر تاجیک از برگزاری کنسرت خود خبر داد و گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستم که قرار است بعد از ایام محرم و صفر در تهران به صحنه روم.

این خواننده درباره این کنسرت خاطرنشان کرد: در این کنسرت قطعاتی از آلبوم "زندگی" را برای مخاطبان اجرا می‌کنم. همچنین بخشی از این کنسرت به اجرای قطعاتی از آلبوم‌های قبلی من با عنوان "زیر آسمون شهر" و "همکلاسی" اختصاص دارد.

امیر تاجیک درباره قطعاتی که قرار است در این کنسرت اجرا شود، بیان کرد: در این کنسرت 10 قطعه اجرا می‌شود که نام بعضی از قطعات دستم رو بگیر، زندگی، ستاره، نم نم بارون، نامه، خواب عاشقانه و.... است.

تاجیک در ادامه تاکید کرد: به احتمال زیاد در این کنسرت امید حجت، فیروز ویسانلو، حسین شریفی، ایمان جعفری، عماد نکویی، امید تاجیک و... به عنوان نوازنده با من همکاری می‌کنند.

این خواننده در پایان گفت: در این کنسرت از سازهای پیانو، گیتار، بوزوکی، ساکسیفون، ترومبون، ویلون، کلارینت و سازهای الکترونیک استفاده می‌شود.

امیر تاجیک فعالیت در عرصه موسیقی را از دهه 70 آغاز کرده است. از او آلبوم‌های "زیر آسمون شهر" و "همکلاسی" منتشر شده است. این خواننده پاپ اسفند ماه 1391 بعد از چند سال آلبوم "زندگی" را با آهنگسازی و خوانندگی خودش منتشر کرد که مسترینگ این اثر موسیقایی در کشور آلمان انجام شده است. انتشار این آلبوم با استقبال هواداران این خواننده مواجه شد.