به گزارش هنرآنلاین، فرهاد اصلانی، مهتاب کرامتی و بابک بهشاد نخستین بازیگرانی بودند که در اولین روز فیلمبرداری این فیلم جلوی دوربین مهدی جعفری، مدیر فیلمبرداری این پروژه سینمایی رفتند.

تمامی لوکیشین‌های اصلی "عصر یخبندان" در تهران خواهد بود و در روزهای بعدی بازیگران دیگر این پروژه بازی خود را آغاز می‌کنند.

محسن کیایی و آنا نعمتی بازیگرانی هستند که در روزهای آینده در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. محسن کیایی به تازگی بازی‌اش در سریال "پرده نشین" به کارگردانی بهروز شعیبی به پایان رسیده و تا دو روز آینده به پروژه سینمایی "عصر یخبندان" خواهد پیوست.

همچنین به تازگی ژاله صامتی به این پروژه سینمایی پیوسته است و فیلم "عصر یخبندان" دومین همکاری این بازیگر با مصطفی کیایی بعد از فیلم "ضد گلوله" است.

با برنامه ریزی‌های انجام شده فیلمبرداری این فیلم تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت. نخستین اکران "عصر یخبندان" در سی و سومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

"عصر یخبندان" مضمونی اجتماعی دارد که دومین همکاری مصطفی کیایی با منصور لشکری قوچانی تهیه‌کننده اثر بعد از فیلم موفق "خط ویژه" است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در "عصر یخبندان" خارپشت‌ها تصمیم گرفتند رنج خارهای یکدیگر را تحمل کنند اما کنار هم باشند و به هم گرما بدهند، خارپشت‌ها تنها جاندارانی بودند که در "عصر یخبندان" زنده ماندند.

بهرام رادان، سحر دولتشاهی، مینا ساداتی، علی میلانی، پوریا رحیمی سام، صدف طاهریان و علی کوچکی دیگر بازیگران "عصر یخبندان" هستند.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: مصطفی کیایی، تهیه کننده: منصور لشکری قوچانی، مدیر تولید: مجید کریمی، دستیار اول کارگردان: هومن خواجه نوری، مدیر برنامه ریزی: رضا بختیاری نیک، منشی صحنه: نفیسه ذاکری، طراحی چهره‌پردازی: سودابه خسروی، تدوین: نیما جعفری جوزانی، مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری، دستیار اول فیلمبردار: بهمن نادیاب، صدا بردار: امیر نوبخت حقیقی، صداگذاری: سید علیرضا علویان، موسیقی: آرمان موسی‌پور، طراح صحنه: حجت اشتری، طراحی لباس: نگار نعمتی، جانشین تولید و مدیر تدارکات: سجاد رحیمی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: سام بهشتی و عکاس: مهدی دل خواسته.

"عصر یخبندان" چهارمین فیلم مصطفی کیایی بعد از فیلم‌های "بعد‌از‌ظهر سگی سگی"، "ضدگلوله" و "خط ویژه" محسوب می‌شود.

انتهای پیام/