سرویس موسیقی هنرآنلاین : میلاد درخشانی، خواننده و نوازنده در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: گروه "افشارستان" بعد از ایام محرم و صفر در تهران به صحنه می‌رود که اعضای گروه هم اکنون در حال تمرین هستند.

درخشانی درباره این کنسرت گفت: در این کنسرت قطعات بی‌کلام و با کلام اجرا می‌شود و قرار است قطعات آلبوم "اشارات نظر" در این کنسرت اجرا شود.

این نوازنده افزود: همچنین در این کنسرت قطعات آرزو، بشنو، تو مرو، قفس، اشارت نظر، تو خداوند منی، برف، از آخرین دیدار، یاروم و... برای مخاطبان اجرا می‌شود.

میلاد درخشانی در ادامه خاطرنشان کرد: اشعار قطعات این کنسرت از مهدی اخوان ثالث‌، شفیعی کدکنی‌، فروغ فرخزاد‌، هوشنگ ابتهاج‌ و.... است.

این خواننده درباره اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این کنسرت رضا تاج‌بخش‌ (پیانو، کیبورد)، آرش مقدم (درامز)، ‌نیما رمضان (گیتار الکتریک)، دارا دارایی (گیتار بیس)، یاشار خسروی (ساکسیفون)، ‌پدرام درخشانی (سنتور)، کوروش بابایی و شروین مهاجر (کمانچه)، پاشا هنجنی‌ (نی)، ‌همایون نصیری (پرکاشن)، ‌علی جعفری‌، پدرام فریوسفی (ویلن) و. ... به عنوان نوازنده حضور دارند.

درخشانی در ادامه از ضبط آلبوم جدید خود خبر داد و افزود: آلبوم جدیدی با محوریت ساز تار در دست تولید دارم که شامل هشت قطعه است و این اثر تا پایان سال جاری روانه بازار موسیقی می‌شود.

میلاد درخشانی را به عنوان نوازنده تار با نگاهی مدرن می‌شناسند. او عود و گیتار را هم به شکل حرفه‌ای می‌نوازد و در مسند آهنگسازی در موسیقی تلفیقی با گروه "افشارستان" آلبوم و اجراهای موفقی پشت سر گذاشته است.

پایان پیام