به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سومین جشنواره تئاتر شهر، امروز سه‌شنبه 15 مهر ماه از بخش باران جشنواره ، نمایش "برزیلیا" به نویسندگی باقر سروش با کارگردانی پوریا عبدی بین ساعات 18 و 20 در سالن ماه حوزه هنری اجرا می شود.

از همین بخش "حامیان کجایید؟" به نویسندگی و کارگردانی هما جدیکار ساعت 17 در سالن استاد سمندریان دانشکده هنرهای زیبا و "خاموشی" به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا مختاری آزادفر بین ساعات 17 و 19 در سالن اصلی تلار محراب اجرا خواهد شد.

در بخش صحنه ای جشنواره نیز نمایش های "تداعی اطمینان" به نویسندگی سروناز زمانی و کارگردانی ساناز زمانی ساعت 19 در سالن تجربه فرهنگسرای ارسباران و "بی نشون" به نویسندگی و کارگردانی کیمیا کاظمی بین ساعات 16 و 18 در سالن کوچک تالار محراب به روی صحنه خواهند رفت.

در بخش خیابانی جشنواره تئاتر شهر، 4 نمایش اجرا خواهند شد. در این بخش بین ساعات 16:30 تا 18 نمایش های "میوه های نارس" کار گروهی ، "تا باد چنین بادا" به کارگردانی رستا رضوی و "میر نوروزی" نوشته فاطمه عرب کرمانی با کارگردانی محمود اکبرشاهی در فرهنگسرای اندیشه اجرا می شود.

در همین بخش از ساعت 16 تا 18 در فرهنگسرای سرو "میرنوروزی" نوشته فاطمه عرب کرمانی با کارگردانی محمود اکبرشاهی و "میوه های نارس" کار گروهی به نمایش در می آید.

در ادامه بخش خیابانی در فرهنگسرای شفق از ساعت 16 تا 18 نمایش های "کشف جدید" به نویسندگی و کارگردانی مسعود محرابی و "تا باد چنین بادا" نوشته امیرحسین شفیعی با کارگردانی رستا رضوی اجرا خواهد شد.

در بخش نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی از ساعت 17 تا 19 نمایش های "شاید غروب آغاز ماندن باشد" به نویسندگی و کارگردانی زری اماد و "مانتو کرم بلند" به نویسندگی و کارگردانی مجتبی بتوندی در فرهنگسرای سرو اجرا می شوند.

از بخش کودک و نوجوان سومین جشنواره تئاتر شهر نیز در ساعت 17:30 تا 19:30 در فرهنگسرای اندیشه نمایش "عصاره مهربانی" به نویسندگی سعید رفیعی و کارگردانی احمد مایل و سعید رفیعی اجرا می شود.

در همین بخش نمایش های "خاله سوسکه" نوشته حسین باغبان با کارگردانی زهره پرتوی از ساعت 16 تا 18 در خانه فرهنگ فدک و "قایق کاغذی" به نویسندگی سجاد بهره مند و کارگردانی زهرا مریدی از ساعت 16 تا 18:30 در سالن فرهنگ فرهنگسرای خاوران به روی صحنه خواهد رفت.

معرفی کاندیداهای دو بخش پوستر و عکس

دبیرخانه سومین جشنواره تئاتر شهر کاندیداهای بخش مسابقه پوستر (یک دهه تئاتر ایران) و کاندیداهای مسابقه عکس را در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس معرفی کرد.

در بخش مسابقه پوستر تئاتر 8 گرافیست و طراح تئاتر به عنوان کاندیدای دریافت جایزه معرفی شدند. کاندیدای دربافت جایزه بخش پوستر منصوره قره داغی، هادی معزی، مازیار قنبری ، شکوه احمدی، محمد افشار، جواد آتشباری ، کمال کچوئیان و ایلیا جهانیان اعلام شدند.

در بخش مسابقه عکس نیز کاندیداهای دریافت جایزه تک عکس سینا عدلی، پریناز آل آقا، کیارش مسیبی، ساناز دریائی،نیلوفر براری، حسن طاهری، منصوره قیلیچی و تینا دلنوازی معرفی شدند.

در بخش جایزه مجموعه عکس نیز سید ضیاء الدین صفویان، مریم ملک مختار، صنم توکلی، بیتا دهقان زاده، نغمه ارجمند و مهرداد متجلی کاندیدای دریافت جایزه بخش عکس سومین جشنواره تئاتر شهر شدند. سومین جشنواره تئاتر شهر روز جمعه 18 مهر ماه 93 با برپایی آیین اختتامیه برگزیدگان خود را خواهد شناخت. استقبال مخاطبان و حضور مسئولان در تالار محراب

تالار محراب و نمایش های بخش باران در چهارمین روز جشنواره میزبان جمعی از هنرمندان و مسئولان فرهنگی و هنری بودند.

در این روز معاون هنری و سینمایی ارشاد استان تهران، محمد حسین اسماعیلی با حضور در تالار محراب به تماشای نمایش های بخش باران نشست.در همین بخش، مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی نیز با حضور در تالار محراب نمایش ها را تماشا کردند.

در حوزه هنری نیز که شاهد جمع کثیری از تماشاگران بود ، جمعی از هنرمندان سینما و تلویزیون و اعضا دیگر گروه های شرکت کننده جشنواره در تمامی نوبت های اجرای نمایش حضور داشتند.

فرهنگسرای خاوران همچون دیگر روزهای اجرای نمایش های بخش کودک با استقبال چشمگیر مخاطبان همراه بود به طوری که تنها در نوبت اول نزدیک به 200 تماشاگر داشت.

نمایشنامه خوانی "کافه های همین حوالی" در فرهنگسرای سرو نیز از سالن های شلوغ روز چهارم جشنواره بوده است. هنرمندان سینما و تئاتر و گروه های حاضر در جشنواره از این نمایشنامه خوانی دیدن کردند.

نمایش های خیابانی "فارغ التحصیل بدشانس" و "جعبه جادو" نیز در محوطه فرهنگسرای سرو اجرا شد که همراهی تماشاگران را با خود داشت.

فرهنگسرای فدک نیز با حضور دانش آموزان مدارس منطقه روزی بر شور را سپری کرد. در این سالن نمایش های بخش کودک و نوجوان اجرا می شود.

انتهای پیام/