به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، دورا ناکو از یونان و پدرو ایسکیردو از اسپانیا دونوازی گیتار کلاسیک خود را در این کنسرت روی صحنه می‌برند.

دورا ناکو و پدرو ایسکیردو از سال ۲۰۰۷ یک پروژه مشترک موسیقی مجلسی را در دانشگاه موزارت در شهر سالزبورگ اتریش تحت آموزش اساتیدی همچون الیوت فیسک، ریکاردو گاین، ماتیاس سیدل و مارکو تامایو آغاز کردند. آن‌ها از اولین اجرای عمومی خود در سال ۲۰۰۹ به طور منظم در جشنواره‌های بین‌المللی و دوره‌های موسیقی مجلسی در اروپا شرکت کردند. مجموعه آثارشان تمام ادوار زمانی و ‌سبک‌های متنوع از باروک تا موسیقی محلی فولکلور را در بر می‌گیرد که شامل قطعات اصلی برای گیتار و به خصوص قطعات تنظیمی شخصی است. آهنگسازانی همچون کونستانین واسیلیو، سیمون فونتانلی، آگوستین کاستیا-آبیلا و روبن پارخو برخی از آثار خود را به آن‌ها اختصاص داده‌اند. گروه "دوئت نویز گیتار" در حال حاضر در شهر برلین اقامت دارند، جایی که فعالیت‌های هنری و آموزشی خود را به طور هم زمان پیش می‌برند.

کنسرت دوئت نویز گیتار با همکاری بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران و سفارت اسپانیا جمعه 18 مهر ساعت 18 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/