سرویس موسیقی هنرآنلاین: مهرشاد انصاری ضمن اعلام این خبر به هنرآنلاین درباره عواملی که در خلق این آلبوم با او همکاری کردند اظهار داشت: "یه آرزو" شامل 12 قطعه است که تمام ملودی‌های آن ساخته خودم و آهنگسازی و تنطیم این آلبوم به عهده مهدی عشرتی بوده است.

او افزود: سپیده صامت ، میثم اُفتووَت ، مهران اثباتی ، ایرج رزم جو و مهرشاد انصاری ترانه سرایان این آلبوم هستند. همچنین ضبط و میکس و مسترینگ این آلبوم در استودیو شخصی مهدی عشرتی انجام شده است.

کاش یه روز بیای، بی انصاف، حس من، خاطره، جادوگر احساس، یه آرزو، نمی خواستم، نگو نه، چشمای تو، تو باورکن، حسود و بی تو میمیرم نام قطعات آلبوم "یه آرزو" هستند.

این آلبوم عصر شنبه 12 مهرماه در فرهنگسرای نیاوران و در برنامه آکادمی هزار صدا با حضور استاد محمدعلی بهمنی، اهورا ایمان، زهرا عاملی، نامی عبداللهی (پسر زنده یاد ناصر عبداللهی) مهرداد نصرتی، امید حاجیلی، آرش نصیری و جمعی از عکاسان و خبرنگاران موسیقی رونمایی شد و مهرشاد انصاری بعد از توضیحات کامل در مورد آلبومش ، به صورت زنده به اجرای قطعه "حسود" پرداخت.

مهرشاد انصاری از شاگردان زنده‌یاد استاد محمد نوری و علیرضا شفقی نژاد است. قطعه "حسود" که بازخوانی یکی از آهنگ‌های قدیمی است، سال گذشته با صدای این خواننده در فضای مجازی منتشر شد و مورد استقبال علاقه‌مندان به موسیقی قرار گرفت. این قطعه به صورت قانونی در اولین آلبوم رسمی این خواننده قرار گرفته است. آلبوم "یه آرزو" به تهیه‌کنندگی امیرعلی حدادی از صبح سه‌شنبه 15 مهرماه توسط موسسه فرهنگی هنری "آوای جوان" در سراسر کشور منتشر شده است. انتهای پیام/