سرویس موسیقی هنرآنلاین : رضا یزدانی 17 مهرماه سال جاری ساعت 21:30 در تالار گلستان شهر رشت به صحنه می‌رود.

قیمت بلیت‌های این کنسرت از 40 تا 70 هزار تومان است که این خواننده پاپ به همراه اعضای گروهش در این شهر به اجرای برنامه می‌پردازد. رضا یزدانی در این کنسرت قطعاتی از آلبوم "۲۵ شب"، "ساعت فراموشی"، "شهردل" و…را برای مخاطبان اجرا می‌کند.

میلاد عدل (گیتارالکتریک)، مازیار احمدپور (گیتار الکتریک)، آرش زمانیان (گیتار بیس)، محمد خرمی‌نژاد (درامز) و بهروز بایگان (کیبورد و پیانو) به عنوان نوازنده در این کنسرت حضور دارند. یاشار خسروی نیز به عنوان نوازنده ساکسفون گروه را همراهی خواهد کرد.

همچنین کنسرت مرتضی پاشایی 18 مهرماه سال جاری در سالن شهید آوینی شهر بندرعباس برگزار می‌شود. این کنسرت در دو سانس 19 و 21:30 برگزار می‌شود و قیمت بلیت‌های این اجرا از 30 تا 70 هزار تومان است. در کنسرت مرتضی پاشایی رهبر گروه حامد طاهری است و پیمان عیسی‌زاده سرپرستی این گروه را بر عهده دارد.

این خواننده پاپ در این کنسرت قطعاتی از آلبوم "یکی هست" را برای مخاطبان اجرا می‌کند که نام بعضی از قطعات ستایش، میدونی، دروغ، عشق یعنی لحظه های خیلی خاص است. انوشیروان تربتی (کیبورد)، فرشید ادهمی (گیتار کلاسیک)، محسن خاش (پرکاشن) و ... به عنوان نوازنده با این خواننده پاپ همکاری می‌کنند.

پایان پیام