به گزارش هنرآنلاین ؛ علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان پیام داد.

بر اساس این گزارش؛ متن پیام بدین شرح است: "به نام یکتای بی‌همتا؛ منزلت و مرتبت هنر نمایش به‌ویژه از جهت رویارویی و ارتباط مستقیم هنرمند با تماشاگر و امکان بداهه‌گویی و اجرای اقتضایی نقش، همواره مورد توجه بوده است.

هنرمندان بزرگ با آموزش‌های طولانی و تمرین و ممارست بسیار توانسته‌اند به فنون و رموز هنر خویش واقف و در جایگاهی رفیع واقع شوند.

بی‌گمان دوران کودکی و نوجوانی هنرمندان همراه با بهره‌گیری از این ظرفیت بی‌بدیل زندگی و سرشار از تجارب بی‌نظیر است که باید نتایج حاصل از همه‌ی مطالعات، تجربیات و دست‌آوردهای هنری در حوزه‌ی تئاتر کودک و نوجوان مورد بهره‌برداری شایسته قرار گیرد و میراث گران‌قدر پیشکسوتان هنر تئاتر به هنرجویان جوان معرفی و سپرده شود. و امید است در نتیجه‌ی این تعامل، آثار ارزشمندی متناسب با نیازهای کودکان و نوجوانانبه‌ویژه از نظر فرهنگی و تربیتی تولید و با برنامه‌ریزی و حمایت لازم، زمینه‌ی اجرا و ارائه‌ی آن در سطح گسترده‌ی جامعه فراهم گردد.

اینجانب ضمن تقدیر از همه‌ی بانیان و مجریان تئاتر کودک و نوجوان و تشکر از میهمانان ارجمند که با اهتمام تمام و درک درست اهمیت حوزه‌ی فعالیت خود، جشنواره‌ی بین‌المللی بیست و یکم را برگزار و مشارکت فعال نموده‌اند، صمیمانه تقدیر و برای همه‌ی عزیزان توفیقات روزافزون آرزو می‌کنم."

گفتنی است بیست‌ویکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از 15 تا 21 مهر ماه با حضور گروه های شرکت کننده ایرانی و خارجی در شهر همدان برگزار خواهدشد.

انتهای پیام