سرویس موسیقی هنرآنلاین : سلامی دوباره سومین آلبوم مسیح محقق ملقب به شیدی در سال‌های پس از انقلاب است. آلبوم یه گفته خود شیدی در سکب وورد فیویزن است. شیدی در این آلبوم علاوه بر آواز، نوازندگی تار، سه تار، گیتار نایلون و آکوستیک، کیبوردز و سازهای کوبه‌ای را بر عهده دارد و نوازندگانی همچون بابک آخوندی (گیتار آکوستیک)، بابک امینی (گیتار)، رزا گیاهی (آواز همراه و پیانو)، سپیده وحیدی (آواز همراه)، سهراب محرابی (پیانو)، رامین وحدتی (گیتار الکتریک) و وحید مومنی (فلوت رکوردر) نیز در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند.

شیدی موسیقی را از میانه دهه ۱۳۴۰ شمسی با تاسیس گروه "مومیایی‌ها" آغاز کرد که در آن آثاری در سبک راک و کانتری ارائه می‌کردند. او بعد‌ها در دهه ۱۳۵۰ به گروه "اسکوپیو" پیوست. در نزدیکی انقلاب با موسیقی ایرانی درگیر شد و برای آموختن ساز تار به مرکز حفظ و اشاعه رفت. شیدی را از اولین پیشگامان موسیقی تلفیقی می‌دانند.

این آهنگساز پیش‌تر دو آلبوم به نام‌های دو پیکر (موسیقی فیوژن بی‌کلام) و عاشقی پیداست (موسیقی با کلام روی اشعار شاعران معاصر ایران) منتشر شده است.

آلبوم "سلامی دوباره" روز جمعه ۱۸ مهرماه در شهرکتاب فرشته واقع در آدرس میدان تجریش، خیابان دربندی، نرسیده به چهارراه حسابی پلاک ۳۲ رونمایی می‌شود. شرکت در این مراسم برای عموم علاقمندان آزاد است.

انتهای پیام/