سرویس موسیقی هنرآنلاین : امید حجت، خواننده و نوازنده در گفت‌و‌گو با هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت در تهران هستیم و قرار است 16 و 17 مهرماه ساعت 21 در ایوان شمس به اجرای برنامه بپردازیم.

این خواننده در ادامه بیان کرد: این کنسرت اولین اجرای قطعه "صلح و عشق" است. قرار بود این قطعه در افتتاحیه جام جهانی اجرا شود که به دلایلی میسر نشد. البته قطعه "صلح و عشق" مورد توجه بسیاری از مسئولین سازمان ملل قرار گرفت در نتیجه تصمیم گرفتیم کنسرتی با این عنوان برگزار کنیم.

حجت با اشاره به اینکه این کنسرت پیام خوبی برای صلح جهانی است، افزود: در این کنسرت 14 قطعه اجرا می‌شود که شامل قطعاتی قدیمی می‌شود که برای سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های احمد توکلی و مهدی گلستانه ساخته‌ام. قطعاتی از موسیقی فیلم‌های "بچه‌های لواسون"، "بی‌خوابی"، "تولدی دیگر" و.... را برای مخاطبان اجرا می‌کنیم.

این نوازنده درباره اعضا و نوازندگان گفت: در این کنسرت نیما زاهدی، عماد نکویی، مهدی عالمی، آرمین قیطاسی، ادوارد دانیال زاده، شهریار یوسفی، شهراد امیدوار و.... به عنوان نوازنده با من همکاری می‌کنند. همچنین اعضای گروه ایستگاه که 17 نفر هستند در این کنسرت به عنوان نوازنده حضور دارند.

امید حجت با اشاره به اینکه رهبری ارکستر به عهده امید رجبی است، تاکید کرد: در این کنسرت آلبوم جدیدم که قرار است بعد از ایام محرم و صفر منتشر شود، رونمایی می‌شود. قطعات این آلبوم را چند سال است که ساخته‌ام در نتیجه تصمیم گرفتیم آن را منتشر کنیم.

این خواننده گفت: قرار است به زودی این کنسرت را در برج میلاد برگزار کنیم. هدفم از برگزاری کنسرت این است که تاثیر این قطعات را بر مخاطبان ببینیم، زیرا می‌خواهیم در آینده این کنسرت را در سطح وسیع‌تر برگزار کنیم.

امید حجت در پایان از برگزاری این کنسرت در کشورهای دیگر خبر داد و افزود: می‌خواهم بعد از ایام محرم و صفر این کنسرت را در کشورهای دیگر برگزار کنم زیر دوست دارم این قطعات که پیام صلح و آرامش را دارد به گوش همه برسانم.

30 شهریور مراسم روز جهانی صلح با حضور گری لوئیس، نماینده سازمان ملل در ایران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی، سیدصادق سجادی معاونت پژوهشی مرکز دایرة المعارف بزرگ اسلامی، دکتر سیدمحمد موسوی بجنوردی؛ دکتر سیدمصطفی محقق داماد و جمعی دیگر از علما و بزرگان در سالن همایش‌های رایزن مرکز دایرة المعارف بزرگ اسلامی برگزار شد. گری لوئیس ددر این مراسم درباره قطعه "صلح و عشق گفت: مجموع موسیقی و شعر قطعه ˝صلح و عشق˝ نشان دهنده این است که امید حجت می‌تواند سفیر خوبی برای صلح باشد.

همچنین لقب "سفیر صلح" از سوی لوئیس به امید حجت خطاب شد.

انتهای پیام/