سرویس تجسمی هنرآنلاین : این اولین نمایشگاه انفرادی خسروجردی در امریکا است که بعد از مهاجرت او از ایران به انگلستان برگزار می‌شود. خسروجردی در سال ٢٠٠٩ همراه با چهار فرزندش به لندن رفت و اکنون در آنجا زندگی می‌کند.

این نمایشگاه استثنایی مجموعه‌ای از آثار او در 10 سال گذشته است که شامل کارهای دیجیتال و نقاشی‌هایی است که باز تاب این دوره پر اهمیت زندگی اوست. بیننده در این آثار شاهد تجربه‌ها و تحولات ذهنی خسروجردی در این دوره است.

در دوره بعد از انقلاب، کارهای او دیجیتال و متمرکز روی آدم‌های شبیه مومیایی هستند. آدم‌هایی که در پارچه پیچیده شده‌اند، بدون هویتی یا نژادی، یا جنسی و بیان کننده مسائلی هستند که همه روزه در جامعه با آن درگیرند. پس از مهاجرت، کارهای خسروجردی کاملا متفاوت می‌شود. در غربت، او ساختمان‌هایی را ترسیم می‌کند که در آن‌ها یک نا‌امنی بنیادی دیده می‌شود، شاید جستجویی برای یک پناهگاه و جایی که آن را خانه بخواند. بعد از ان کارهای جدید‌تر خسروجردی آبستره‌هایی هستند که با ایجاد فضاهای متضاد، روابط انسان‌ها را به تصویر می‌کشند. این آثار، قدرت انکار ناپذیر خسروجردی را تصویر کردن فرم، فضا، و مفهوم نشان می‌دهند.

نمایشگاه "تعریفی دوباره از وطن،" تا ٢٢ اکتبر در گالری تارا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/