به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، در حکم پریسا مقتدی خطاب به عبدالخالق مصدق آمده است: نظر به تجربیات و سوابق جنابعالی در خصوص طراحی، نظارت و اجرای طرح‌های نمایشی و نیز ساخت انواع تالارهای تئاتر و با توجه به چند دهه فعالیت در این زمینه، شما را به عنوان ناظر تام الاختیار و مشاوره پروژه بازسازی مجموعه تئاتر شهر منصوب می‌‌نمایم.

لذا پیرو توجه جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مقوله بازسازی مجموعه تئاتر و علاقه‌مندی هنرمندان حوزه نمایش به این مهم، خواهشمندم با اتکا به تجربیات گرانقدرتان، در بخش‌های طراحی و ساخت مراحل عملیاتی بیست و یک گانه اجرایی از جمله تخریب مرحله‌ای ساختمان، ایزو لاسیون دیواره‌ها و سقف، دکوراتیو تمام بخش‌ها، کف‌سازی‌ها، تجهیز سامانه‌های فنی نور، صدا و تصویر، کیفیت متریال و خرید تجهیزات فنی، آکوستیک ، تقسیم‌بندی فضاهای نمایشی و نورپردازی نمای بیرونی و فضای پیرامونی مجموعه و ... ، نظارت جدی و مستمر نموده و گزارش‌های دوره‌ای را به اینجانب ارائه فرمایید.

امیدوارم با یاری خداوند منان و بهره‌گیری از نظرات خانواده تئاتر در تلاش همه جانبه، فراگیر، صادقانه و نیز تحقق آنچه استاندارد تالارهای نمایشی نامیده می‌شود، موفق و موید باشید.

تمدید نمایش "فرجام سفر طولانی طوبی"

نمایش "فرجام سفر طولانی طوبی" به نویسندگی علیرضا نادری و کارگردانی سید محسن حسن زاده تا 18 مهر تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی این نمایش، این اثر نمایشی که از نهم شهریور ماه ساعت 19:00 در تالار چهارسو به صحنه می‌رفت به دلیل استقبال تماشاگران تا 18 مهرماه تمدید شد.

براساس این گزارش نمایش "فرجام سفر طولانی طوبی" از سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر دیپلم افتخار و تندیس کارگردانی، دیپلم افتخار و تندیس طراحی صحنه، لوح تقدیر نمایشنامه‌نویسی، لوح تقدیر بازیگری مرد را دریافت کرده است.

این اثر نمایشی با بازی (به ترتیب حروف الفبا) محسن آقا حسنی،‌ زینب آهنگ، حسن اردستانی،‌ زکیه بهبهانی،‌ محمد جواد پیروزی،‌ مهدی جوانمرد،‌ مصطفی چالوک،‌ سید محسن حسن زاده،‌ فائزه حسینی،‌ الهام سادات رسولی، سمیه زینلی، احمد سلیمانی،‌ زینب طاهری،‌ محمد کربلایی،‌ سید حمید لاجوردی،‌ صدیقه مشایخی،‌ مهدی نیک روش،‌ سید جواد هاشمی نژاد،‌ آزاده سلمانی، نرگس نایینی میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

"خرگوش کوچولو" در نیاوران نمایش "خرگوش کوچولو" با همت گروه هنری شاپرک از 13 مهر تا 2 آبان 1393 در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، "خرگوش کوچولو" را کیومرث قنبری آذر نوشته، امیر رضا توکلی و حمید ندیمی هم کارگردانی آن را بر عهده دارند. نیلوفر دهقان، امیررضا توکلی، حمید ندیمی و آیدا سرشار بازیگران این نمایش هستند.

داستان این نمایش درباره خرگوشی است که در حین رفتن به مدرسه با غریبه‌ای مواجه می‌شود و ماجراهایی برایش پیش می‌آید...

نمایش "خرگوش کوچولو" علاوه بر داشتن جنبه تفریحی برای کودکان، دارای وجهه‌های آموزشی نیز هست. این نمایش با حضور بازیگران زنده و عروسک بر روی صحنه اجرا می‌شود و شاد بودن بچه‌ها و یادگیری را مد نظر دارد.

نمایش "خرگوش کوچولو" هر روز به غیر از شنبه‌ها، ساعت 16 در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.