به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سومین جشنواره تئاتر، در بخش نمایشنامه‌خوانی و نمایشنامه‌نویسی "چند روز معمولی" نوشته جواد اسماعیلی و کارگردانی فرناز عقیلی در ساعت 19 ، "اندرومدا" به نویسندگی و کارگردانی گلزار رضوی و "ایستگاه آخر" نوشته محمود اکبرشاهی با کارگردانی ابراهیم ناصری در دو سانس 17 و 19 در محل فرهنگسرای سرو خوانش خواهد شد.

در همین روز از بخش صحنه‌ای، در سانس‌های 18 و 20 نمایش "داستان پرهیاهوی سقوط" به نویسندگی و کارگردانی سیاوش بهادری راد در سالن مهر حوزه هنری و "وور وور" به نویسندگی و کارگردانی امیر لشکری در سالن ماه حوزه هنری به نمایش در خواهد آمد.

در ادامه این بخش در تالار وحدت و در دو سانس 17 و 19 "هزار و یک شب" به نویسندگی آرمان طیران و کارگردانی برکه فروتن در سالن اصلی و "همیشه همه چیز یک جور نیست" نوشته محسن عظیمی و کارگردانی محمد امین سعدی در سالن کوچک به روی صحنه خواهد رفت.

از بخش صحنه‌ای نمایش "چشم در برابر چشم" نیز به نویسندگی سیاوش حیدری و کارگردانی نازنین سهامی‌زاده در سانس 19 در سالن تجربه فرهنگسرای ارسباران اجرا خواهد شد.

یکشنبه 13 مهر و سومین روز از جشنواره تئاتر شهر در بخش کودک و نوجوان سه نمایش اجرا خواهد شد. "کتاب خورها" به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل رحیمی سروش در سانس‌های 17:30 و 19:30 در فرهنگسرای اندیشه اجرا خواهد شد. "بادبادک جادویی" نیز نوشته مریم تیموری و با کارگردانی حسین چراغی در سانس‌های 16 و 18 در خانه فرهنگ فدک نمایش داده می‌شود.

آخرین نمایش این بخش در این روز نیز "فراخوان" به نویسندگی مهدی فرشیدی سپهر و کارگردانی شراره طیار است که در ‌سانس‌های 16 و 18:30 در سالن فرهنگ فرهنگسرای خاوران به روی صحنه خواهد رفت.

در همین روز و در بخش نمایش خیابانی "وندال‌ها" نوشته اصغر ابوسی و با کارگردانی مرجان نعمتی در دو سانس 16:30 و 18 به ترتیب در فرهنگسرای اندیشه و فرهنگسرای سرو اجرا خواهد شد.

به همین ترتیب "شکلات تلخ" به نویسندگی و کارگردانی فرامرز قلیچ‌خانی در دو سانس 16 و 18 به ترتیب در فرهنگسرای سرو و فرهنگسرای اندیشه نمایش داده می‌شود.

از همین بخش در فرهنگسرای شفق در ساعت 16 "فارغ‌التحصیل بدشانس" به نویسندگی و کارگردانی محمد هادی عطایی و در ساعت 18 "جعبه جادو" به نویسندگی و کارگردانی مجتبی دربندی اجرا خواهد شد.

سومین دوره جشنواره تئاتر شهر از یازدهم تا هجدهم مهر ماه در مراکز فرهنگی و فرهنگسراهای تهران برگزار می شود.