به گزارش هنرانلاین به نقل از روابط عمومی موسسه هنر ماندگار، نرگس آبیار نویسنده و کارگردان، ابوذر پورمحمدی و محمد حسین قاسمی تهیه کنندگان، مریلا زارعی، گلاره عباسی، مهران احمدی بازیگران فیلم سینمایی "شیار ۱۴۳" که صبح امروز به منطقه عسلویه سفر کرده‌اند، طی مراسمی که از سوی سازمان ویژه نفتی آن برگزار می‌شود، تقدیر خواهندشد.

عوامل و بازیگران این اثر برگزیده از نگاه مردمی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر شب گذشته نیز در نشست خبری پیش از اکران فیلم در سیزدهمین جشنواره ملی مقاومت شرکت کردند.

"شیار ۱۴۳" داستان زنی به نام الفت است که در انتظار فرزند خود خبر خوشی دریافت کرده و به آن دل می‌بندد. اما... این فیلم که سه سیمرغ بلورین در دوره اخیر جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد، از ۱۴ آبان ماه بر پرده سینما‌ها به اکران عمومی در می‌آید. "شیار ۱۴۳" همچنین در سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت نیز روزهای چهارشنبه ۲ مهر ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در سینما عصر جدید ۱ و ساعت ۲۰ و ۳۰ در پردیس سینمایی ملت اکران می‌شود.

این اثر سینمایی همچنین امروز سه شنبه ۱ مهرماه اولین اکران خود را در قالب جشنواره مقاومت از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه در سینما فلسطین پشت سر می‌گذارد.