به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره همراه تهران، ساعد نیک‌ذات، کیارنگ علایی و عباس کوثری در هیات انتخاب بخش عکس جشنواره ۳۹۶۳ عکس از مجموع ۲۴۶۰۶ عکس ارسال شده به جشنواره را برای حضور در بخش داوری انتخاب کردند.

حمید خانی دبیر دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با اعلام این آمار گفت: در بخش اصلی ۱۷۴۲۸ عکس، در بخش تهران از نگاه همراه ۵۳۰۳ عکس و در بخش دانشگاه از نگاه همراه ۱۸۷۵ عکس برای حضور در جشنواره ارسال شده‌اند که از این تعداد ۳۹۶۳ عکس واجد شرایط حضور در داوری بودند.

وی با اشاره به استقبال خیلی خوب شرکت کنندگان در جشنواره اظهار کرد: دیدن ۲۴۶۰۶ عکس و انتخاب بهترین آن‌ها برای معرفی به داوران، کار ساده‌ای نیست، به همین جهت هیات انتخاب در یک بازه زمانی یک هفته‌ای عکس‌ها را دیدند تا فرصت کافی برای انتخاب عکس‌ها مهیا باشد.

دبیر دومین جشنواره همراه تهران با اشاره به برگزاری جلسه داوری در روزهای آتی گفت: داوران در این جلسه آثار راه یافته به جشنواره و برگزیدگان را مشخص می‌کنند. آثار راه یافته در گالری جشنواره به نمایش در می‌آیند و برگزیدگان نیز در اختتامیه معرفی شده و از آنان تقدیر می‌شود.

حمید خانی در دسته بندی عکس‌های رسیده گفت: مهم‌ترین مسئله‌ای که در بخش‌های موضوعی "تهران از نگاه همراه" و "دانشگاه از نگاه همراه" وجود داشت، عدم توجه به موضوع بود و تعدادی از آثار به این دلیل از داوری حذف شد که موضوع مورد نظر بخش را رعایت نکرده بودند.

جلسه داوری بخش عکس دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با حضور سیف اله صمدیان، محمود کلاری، حمید جبلی، مهدی مقیم‌نژاد و شادی قدیریان برگزار خواهدشد.

دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با نمایش فیلم و عکس‌های راه یافته به جشنواره، ۲۱ تا ۲۸ شهریور ماه ۹۳ در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/