سرویس تجسمی هنرآنلاین : خودنگاره "پیتر پل روبنس"، نقاش شهیر قرن ۱۷ شمال فلاندر (بلژیک کنونی) که در کاخ روبنس نگهداری می‌شود، برای مرمت راهی نشنال گالری لندن می‌شود. این اثر که یکی از نقاشی‌های مهم این هنرمند محسوب می‌شود، برای نمایش‌های بعدی توسط کار‌شناسان زبده نشنال گالری ترمیم می‌شود.

ترمیم این اثر در عین حال فرصتی برای این کار‌شناسان ایجاد می‌کند تا تحقیقات فنی گسترده‌ای را در خصوص روش و نحوه ساخت و سازهای یکی از استادان مسلم نقاشی قرن هفدهم را صورت دهند.

نشنال گالری لندن، امروزه به عنوان یکی ا ز معتبرترین مراکز ترمیم شاهکارهای هنری محسوب می‌شود. پیش از این تابلوی "مارگارت" اثر "وان ایک" هنرمند برجسته هلندی در استودیوی نشنال گالری لندن ترمیم شده بود.

چشم‌اندازهای والتر المر در فیلادلفیا

موزه هنر Schofield فیلادلفیا، ۶۰ اثر از "والتر المر" نقاش منظره ساز امپرسیونیست را که در سال‌های (۱۸۶۶-۱۹۴۴) می‌زیست به نمایش درآورده است.

این نمایش با گردآوری آثار المر از مجموعه‌های خصوصی معتبری از جمله موزه هنر متروپولیتن، موزه کارنگی، موزه فیلادلفیا و موزه هنر آمریکایی اسمیتسونیان صورت گرفته و مروری بر بهترین آثار این هنرمند محسوب می‌شود.

در این نمایش طیف وسیعی از چشم اندازهایی که المر به تصویر کشیده از جمله بندرهای اروپا و مناظری از پنسیلوانیا، آریزونا و کالیفرنیا پیش روی بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

نمایش کتی پترسون در اسکاتلند

"کتی پترسون" یکی از هنرمندان نسل نو اسکاتلند، نمایش انفرادی آثارش را در ادینبورو آغاز کرده است. این نمایش مجموعه‌ای از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین آثار او در کنار پروژه‌های جدید او را شامل می‌شود.

پترسون در آثارش همواره به عنوان هنرمندی که هنر را با یافته‌های علمی همراه می‌کند شناخته شده است. او حتی آثارش را اغلب با همکاری دانشمندان و |زوهشگران پیش می‌برد. پترسون درآثارش به دنبال ارائه و به اشتراک گذاری درکی تازه از زمان و مکان است و سعی دارد تا از طریق هنر پاسخ‌هایی زیبا برای سوالات پیچیده پیشنهاد دهد.

آرت دیلی 26 اوت

انتهای پیام/