به گزارش هنرآنلاین ؛ هیات مدیره انجمن تعزیه ایرانیان با رأی اعضای این انجمن انتخاب و معرفی شدند.

به دنبال برگزاری مجمع عمومی سالیانه انجمن تعزیه ایرانیان که در روز شنبه اول شهریور ماه در تماشاخانه سنگلج برگزار شد، هیات مدیره جدید انجمن تعزیه ایرانیان با رای اعضای این انجمن انتخاب شدند.

داود فتحعلی بیگی، احمد عزیزی، حجت‌الله میناوند، محمدحسین ناصربخت، علی سعیدی، علاءالدین اسمی و اسماعیل مجللی‌نسب به عنوان اعضای اصلی و سیدمحسن هاشمی و سعید نبئ به عنوان اعضای علی‌البدل انجمن تعزیه ایرانیان منصوب شدند.

همچنین رضا زرنوشه فراهانی به عنوان بازرس انجمن تعزیه ایرانیان و عنایت‌اله قاسمی نیز به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شد.

"الیور تویست" به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیم شد

نمایش "الیور تویست" به کارگردانی اصغر خلیلی روز گذشته 3 شهریورماه به علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیم شد.

در پایان اجرای نمایش "الیور تویست" به کارگردانی اصغر خلیلی، این کارگردان طی سخنانی اظهار کرد: در طی روزهای گذشته با مسائل بسیاری از سوی رسانه ملی و بحث‌هایی که از سوی آن در مورد تعدادی از نمایش‌ها مطرح شد روبه رو شدیم. من پس از دو سال و در دولت جدید توانستم این نمایش را به صحنه ببرم. به عنوان یکی از افرادی که در این حیطه مشغول به فعالیت هستم از آقای علی مرداخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسین طاهری مدیر مرکز هنرهای نمایشی سپاسگذارم که در کنار ما ایستادند. بر این اساس با ادای احترام به مسئولین و هنرمندانی چون علی مرادخانی، رضا بنفشه خواه، نرگس محمدی و... این نمایش را به علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر دید باز و فضای مناسبی که برای تئاتر به وجود آورده است تقدیم می‌کنم."

آغاز پیش‌فروش بلیت نمایش "فرجام سفر طولانی طوبا"

پیش‌فروش بلیت نمایش "فرجام سفر طولانی طوبا" به کارگردانی سیدمحسن حسن‌زاده آغاز شد.

پیش‌فروش بلیت این اثر نمایشی که از یکشنبه 9 شهریورماه در تالار چهارسو تئاتر شهر به صحنه می‌رود از روز دوشنبه سوم شهریورماه در سایت گیشه تئاتر آغاز شده و تماشاگران می‌توانند برای رزرو اینترنتی بلیت به این سامانه فروش مراجعه کنند.

انتهای پیام/