سرویس مد و لباس هنرآنلاین: برند مشهور دولچه و گابانا درفصل پاییز- زمستان 2014 طرفداران خود را به دیدن داستان‌های کودکانه قدیمی دعوت می‌کند. داستان‌هایی که در زمان کودکی خوانده‌ایم و نشانی از نا‌امیدی در آنها نیست.

از لحظه‌ای که پرده‌ها باز می‌شوند ما یک جنگل مسحور کننده می‌بینیم، یک درخت عظیم که از کف زمین رشد کرده است و دانه‌های برف که در هوا سرگردان هستند و ما می‌دانیم که در یک داستان سرگرم کننده قرار داریم.

بر روی این لباس‌ها گلها و درختان رنگارنگ دوخته شده‌اند و بعد حیوانات مختلف به صحنه آمدند. روباه، جغد و سنجاب بر روی لباس‌های خزدار یا توری ظاهر شدند و در کنار جواهرات و کیف و کفش‌های پر زرق و برق قرار گرفتند.

استفاده از پارچه ابریشمی یا پارچه‌های پر زرق و برق سیاه و سفید به همراه دستکش‌های روکش‌دار همگی برگرفته از داستان‌های مربوط به قرون وسطی هستند که یک شخصیت بی‌گناه یا یک ملکه شریر را نشان می‌دهند.

لباس‌هایی با پارچه ابریشمی گل برجسته که روی آن چاپ‌های طلایی انجام شده مجموعه‌ای به وجود آورده است که مشتاقان زیادی برای فصل آینده خواهد داشت. این مجموعه در روز ماقبل آخر هفته مد میلان به نمایش درآمد و توجه بسیاری به خود جلب کرد.