سرویس تجسمی هنرآنلاین : گالری هنر منچستر نمایشی از آثار مفهومی "رایان ژندر" هنرمند مشهور بریتانیایی را برپا کرده که شامل پروژه‌های چند رشته‌ای او از نقاشی، مجسمه سازی، فیلم و عکس، اینستالیشن و اسلاید را دربرمی گیرد.

این مجموعه که به طور انحصاری ویژه این نمایش در گالری هنری منچس‌تر آماده شده، موقعیت خاصی را برای بازدیدکننده‌اش ایجاد می‌کند. در این مجموعه که از اجزای بسیار متنوعی همچون چیدمان مهره‌های شطرنج در موقعیت کیش و مات، نمایش مکانیزم فرمان یک کامیون بدفورد و اتاق قفل شده تشکیل شده بیننده را به اتخاذ ذهنیتی جستجوگر ترغیب می‌کند.

مجسمه‌های بازیافتی در موزه بوستون

موزه هنرهای زیبای بوستون از ۷ سپتامبر نمایشگاه انفرادی "شینکو اسمیت" هنرمند آمریکایی، شامل نقاشی و کلاژ به همراه مجسمه‌های بزرگ او که از عناصر بازیافتی خلق شده را میزبانی می‌کند.

۱۴ اثری که از اسمیت در این مجموعه ارائه شده چگونگی ارتباط احساسی بصری آشکار او، همچنین انعطاف پذیری او از طریق حرکات و اشارات و مواد موجود زندگی روزمره را نشان می‌دهد. ویژگی اصلی آثار او پالتی از رنگ‌های فیروزه‌ای، سفید، صورتی و سیاه است که در حقیقت منعکس کننده رنگ محبوب سال‌های نوجوانی اسمیت است.

آرت دیلی 25 اوت

انتهای پیام/