به گزارش هنرآنلاین به نقل از مهر، آزیتا موگویی کارگردان سینمای ایران درباره آخرین وضعیت نخستین فیلمش با عنوان "تراژدی" گفت: فیلم آماده اکران است و با برنامه ریزی های انجام شده، قرار است است در فصل پاییز اکران شود.

او ادامه داد: "تراژدی" بعد از فیلم "آتش بس 2" به کارگردانی تهمینه میلانی در گروه سینمایی فرهنگ اکران خود را آغاز می‌کند که احتمال می‌دهم اواخر مهرماه سال جاری این اتفاق بیفتد.

موگویی درباره میزان رضایتش از زمان اکران فیلم گفت: از نمایش فیلم در این مقطع زمانی احساس رضایت می‌کنم و امیدوارم که فیلم بتواند با مخاطبانش ارتباط برقرار کند.

این مدیر تولید و مجری طرح درباره فعالیت های این روزهایش گفت: در حال حاضر به عنوان مجری طرح در پروژه سینمایی "حکایت عاشقی" به کارگردانی احمد رمضان زاده حضور دارم که این فیلم صبح روز گذشته دوم شهریور کلید خورد. بخش هایی از این فیلم در تهران فیلمبرداری خواهد شد و فیلمبرداری سکانس هایی از این فیلم در منطقه کردستان عراق انجام خواهد گرفت.

او در پایان عنوان کرد: فیلمنامه این فیلم را مسعود جعفری جوزانی نوشته و کارگردانی آن بر عهده احمد رمضان زاده است.

آزیتا موگویی کارگردان فیلم "تراژدی" پیش از این مجری طرح و مدیر تولید فیلم هایی مانند "جهان پهلوان تختی"، "دست های آلوده"، "پسر آدم دختر حوا"، "انعکاس"، "آدمکش" و "فرزند چهارم "بوده است و این فیلم اولین ساخته بلند او در مقام کارگردان محسوب می شود.

"تراژدی" یکی از فیلم های بخش مسابقه نگاه نو سینمای ایران بود که در روزهای پایانی به سی و دومین جشنواره فیلم فجر رسید و در یکی از سانس های آخر شب برای اهالی رسانه اکران شد که عده ای از منتقدان سینمای ایران نتوانستند این فیلم را به تماشا بنشینند.

فیلم "تراژدی" روایتگر داستان مردی به نام قاسم است که برای جبران غرور از دست رفته‌اش تصمیم عجیبی می‌گیرد.

مهدی هاشمی، بهرام رادان، رویا نونهالی، پیام دهکردی، سیامک صفری، امید روحانی، حسین یاری و پانته‌آ بهرام از جمله بازیگران این فیلم هستند و محمد حسن نجم عهده دار تهیه کنندگی فیلم "تراژدی" است. انتهای پیام/