به گزارش هنرآنلاین به نقل از مهر، ابوالفضل پورعرب بازیگر سینما و تلویزیون با بیان این مطلب که از وضعیت جسمانی مناسبی برخوردار است، گفت: من مانند بسیاری از هنرمندان دیگر از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک برای انتشار اطلاعات خود استفاده نمی‌کنم و صدا و سیما تنها رسانه من است. به همین دلیل خیلی از اخبار حاشیه‌ای و حتی حاشیه‌هایی که درباره من در رسانه‌های غیررسمی ایجاد شده بود خبر نداشتم.

او ادامه داد: متاسفانه طی مدت گذشته حواشی بسیاری نسبت به بیماری من به وجود آمد که هیچ کدام از آنها صحت نداشت. خوشبختانه سرطان من از نوع خوش‌خیم بود و با جراحی سلامتی خود را به دست آوردم.

پورعرب در پاسخ به این که دلیل کم‌کاری او در حوزه بازیگری چیست؟ توضیح داد: کم‌کاری من در سینما و تلویزیون تنها به این دلیل است که خودم میل به کار نداشتم و هیچ کدام از پیشنهادهای سینمایی و تلویزیونی را قبول نکردم. البته به تازگی با آرش معیریان و آرش سجادی‌حسینی صحبت هایی کردم که در یک فیلم سینمایی و یک سریال حضور داشته باشم.

بازیگر فیلم "عروس" با اشاره به اینکه در سال های جاری بدون هیچ دلیلی او را اذیت کرده‌اند، گفت: متاسفانه در طول بیماری من هیچ کدام از رسانه‌ها به بیماری اصلی من که سرطان بود اشاره نکردند حتی در برخی از رسانه‌های زرد اخباری مبنی بر اینکه معتاد هستم منتشر شد که هیچ کدام از آنها صحت نداشت. همین مساله باعث شد ترجیح دهم که در تلویزیون و یا سینما حضور کمتری داشته باشم.

پورعرب در پایان گفت: خوشبختانه مدتی است که شرایط جسمی من خیلی بهتر شده و تصمیم دارم از نو فعالیت های هنری خود را آغاز کنم. انتهای پیام/