سرویس تئاتر هنرآنلاین: تماشاخانه استاد مشایخی (تئاتر مان) به عنوان یکی از فعال‌ترین تماشاخانه‌های کوچک و خصوصی در حالی آخرین ماه تابستان را با میزبانی از سه نمایش "پرده برداری" به کارگردانی حسین رحیمی، "ابرها" به کارگردانی سهیل ملکی و "برف سرخ" به کارگردانی ژاله صامتی آغاز می‌کند که عموم نمایش‌های اجرا شده در این تماشاخانه تاکنون با استقبال خوب مخاطبان تئاتر روبه‌رو شده است.

نمایش "پرده‌برداری" نوشته روسودی سان سکندو با ترجمه پرویز تائیدی و کارگردانی حسین رحیمی کاری از گروه پاپیون که پیش از این در جشنواره هایفست ارمنستان روی صحنه رفته و جز آثار برگزیده این جشنواره انتخاب شده، در حالی در تماشاخانه مشایخی روی صحنه می‌رود که اجرای این اثر در خانه نمایش اداره تئاتر در تیرماه گذشته با استقبال بسیرا خوب مخاطبان روبه رو شد.

شنو قادری و مهران قندهاری (دو هنرمند کم توان ذهنی) بازیگران نمایش "پرده برداری" هستند. این نمایش هر روز ساعت 18:15 به مدت 35 دقیقه اجرا می‌شود.

نمایش "ابرها" به نویسندگی مجید فشخامی، کیومرث قنبری آذر و شیما فرهمند و کارگردانی سهیل ملکی، از روز چهارشنبه 5 شهریورماه جاری اجرای خود را در تماشاخانه استاد مشایخی (تئاتر مان) آغاز می‌کند.

در این نمایش که از ساعت 21 و به مدت 60 دقیقه اجرا خواهد شد، کاوه ابراهیم، نسرین بذرافشان، رضا حکمی، مهدی رحیمی، نگار زارع، فردین شاه حسینی، آیلین کیخائی، مهدی گتمیری، سارا لاهوت، امیر مهندسیان و سهیل ملکی به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

ژاله صامتی بازیگر شناخته‌شده تئاتر، سنما و تلویزیون نیز که این روزها مشغول بازی در نمایش "ترانه‌های محلی" است، پس از اتمام اجرای این اثر در روز 7 شهریورماه، نخستین نمایش خود در مقام کارگردان را با عنوان "برف سرخ" در این سالن روی صحنه می‌برد.

در نمایش "برف سرخ" نوشته ابوالفضل حاجی علیخانی که از 9 شهریور هر روز ساعت 19:30 به مدت 55 دقیقه روی صحنه خواهد رفت، ژاله صامتی و ایرج سنجری به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام