سرویس تجسمی هنرآنلاین : رزیتا شرف جهان در گفت وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین درباره تم نمایشگاه آتی اش گفت: سال ها بود که به موضوع کودکان سرباز در جنگ فکر می کردم اما با شدت گرفتن جنگ در منطقه و به سن سربازی رسیدن پسرانم بیشتر درگیر این موضوع شده‌ام و به نوعی این موضوع را زیسته ام. از این رو تصمیم گرفتم که مجموعه اخیرم را به این موضوع اختصاص بدهم.

او افزود: تکنیک آثاری که در این نمایشگاه ارائه خواهم کرد، پرینت بر روی بوم به همراه دوخت است. ابعاد آثاری که در این نمایشگاه ارائه خواهم کرد متفاوت است و برای نخستین بار همراه با نقاشی هایم، چند اینستالیشن به نمایش خواهم گذاشت.

آخرین نمایشگاه نقاشی انفرادی رزیتا شرف جهان در سال 1389 در گالری طراحان آزاد بود و او در این نمایشگاه برای نخستین بار نقاشی هایش را با تکنیک پرینت روی بوم به همراه دوخت ارائه داد. در این مجموعه او پرتره‌هایی از خودش را به نمایش گذاشته بود که تصاویری از ابزار‌های خشونت و جنگ مانند موشک،چاقو، فشنگ و سنگ بر روی نقاشی هایش دوخته شده بود.

شرف‌جهان درباره تکنیک‌اش می گوید: از سال 86 تمرکزم را بر روی این تکنیک گذاشته ام و تاکنون آثاری که به این شیوه خلق کرده ام را در نمایشگاه های گروهی متعددی به نمایش گذاشته ام.

شرف جهان همچنین از شرکت در 2 نمایشگاه گروهی خبر داد و گفت: در 2 نمایشگاه حضور خواهم داشت یکی از این نمایشگاه ها در فرهنگسرای نیاوران با موضوع غزه برپا خواهد شد که در این نمایشگاه من یک اثر از مجموعه تازه‌ام را به نمایش خواهم گذاشت. همچنین در یک نمایشگاه گروهی دیگر نیز حضور خواهم داشت.

رزیتا شرف جهان تاکنون 10 نمایشگاه انفرادی در گالری های گلستان، خانه هنرمندان ایران و گالری طراحان آزاد برپا کرده و در نمایشگاه های گروهی متعددی در داخل و خارج از کشور حضور داشته است. او سالهاست که مدیریت گالری طراحان آزاد را برعهده دارد.

انتهای پیام/