به گزارش هنرآنلاین به نقل از مهر، فیلم سینمایی "رخ دیوانه" در برگیرنده مضمونی اجتماعی نوشته محمدرضا گوهری است که براساس طرحی از ابوالحسن داودی نوشته شده و به تهیه‌کنندگی بیتا منصوری با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی به مرحله تولید رسیده است.

داستان این فیلم سینمایی درباره چند جوان است که در یک قرار اینترنتی با یکدیگر آشنا می‌شوند و به دنبال یک شوخی و شرط‌بندی در مسیری پیچیده و دلهره‌آور می‌افتند، مسیری که درک جدیدی از زندگی و اجتماع را برای هر یک از جوانان داستان رقم می‌زند.

"رخ دیوانه" فیلمی پر بازیگر است. طناز طباطبایی، صابر ابر، ساعد سهیلی، نازنین بیاتی، امیر جدیدی، سحر هاشمی، فرنوش آل‌احمد، بیژن امکانیان و گوهر خیراندیش از بازیگرانی هستند که مقابل دوربین رفته‌اند و تنها امیرمحمد زند برای بازی در نقش پلیس به جمع بازیگران اضافه شده است.

ابوالحسن داودی کارگردان، نظام کیایی مدیر صدابرداری، مهری شیرازی طراح چهره‌پردازی، مسعود اشتری عکاس، مهیار جوادیفر مدیر روابط عمومی از دیگر عوامل این فیلم سینمایی هستند.

ابوالحسن داودی که در حال حاضر به عنوان رئیس شورای صنفی نمایش در سازمان سینمایی مشغول به فعالیت است، آخرین مراحل فیلمبرداری فیلم سینمایی "رخ دیوانه" را پشت سر می‌گذارد و بنا دارد این فیلم سینمایی را برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده کند.

این کارگردان پیش از این فیلم‌های "جیب‌برها به بهشت نمی‌روند"، "تقاطع"، "نان و عشق و موتور 1000" و "مرد بارانی" را کارگردانی کرده است.

انتهای پیام/