سرویس موسیقی هنرآنلاین : گروه آوازی تهران که تیرماه امسال با دو مدال طلا و یک نقره از مسابقات جهانی گروه‌های کر دنیا به خانه بازگشت، به همراه وحید تاج در تالار وحدت تهران به اجرای برنامه می‌پردازد.

میلاد عمرانلو سرپرست گروه آوازی تهران با اعلام این خبر به هنرآنلاین، گفت: در این کنسرت آثار جدیدی از موسیقی کلاسیک، پاپ و محلی اجرا خواهد شد که شامل منتخبی از آثار اجرا‌شده در فستیوال جهانی لتونی نیز خواهد بود.

قرار است هفته آینده در مراسمی که از طرف خانه موسیقی در تالار وحدت برگزار خواهد شد، از موفقیت گروه آوازی تهران در مسابقات جهانی گروه های کر دنیا تقدیر شود.

نازنین روستا، روشنک کی‌منش، شیوا سروش، سولماز جوانبخت، گلناز نویدان، مهدیه صفدری، سمیرا محسنی، یلدا نوری، غلامحسین (فرهاد) خزری، محمدرضا (کامران) اردزاده، علی مصیبی، سید مهدی ابطحی، حامد فقیهی، هادی آژیر، مهرداد ناصحی و نوید یزدانیان یاران عمرانلو و اعضای گروه آوازی تهران در کنسرت تهران هستند.

کنسرت گروه آوازی تهران به رهبری میلاد عمرانلو روزهای 2 و 3 شهریور ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می‌شود. فروش بلیت این کنسرت دوشنبه 20 مرداد از ساعت 10 صبح در سامانه سی گذر آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/