سرویس مد و لباس هنرآنلاین: برند "گیو یانی کیم‌چو" به عنوان برنده جایزه فشن اسکات Fashion Scout برای فصل بهار- تابستان 2015 معرفی شده و از 12 تا 16 سپتامبر درهفته مد لندن نمایش زنده خواهد داشت.

مسئول این برند که 7 اوت (16 مرداد) به عنوان برند شایسته معرفی شده است، گفت: جایزه شایستگی فشن اسکات بهترین فرصت برای طراحان جدید است تا خلاقیت و دیدگاه خود را نشان دهند. گیو کیم و یانی چو متولد کره هستند. آنها هنگامی با هم ملاقات کردند که کیم مشغول تحصیل در مدرسه طراحی مد پارسونز بود و در سال 2011 به لندن نقل مکان کرد. پس از آن هر دوی آنها تحصیلات خود را در مرکز سن مارتین ادامه دادند.

فوبی انگلیش که در سال‌های قبل از برندگان این جایزه بود و امسال درهیات داوران حضور داشت در مورد این دو طراح گفت: کارهای آنها بسیار با اصالت و هیجان‌انگیز است. شما می‌توانید بگویید آنها واقعا از ساخت مجموعه خود لذت می‌برند.

مرکزفشن اسکات برای حمایت از استعدادهای خلاق طراحی و مد در لندن و پاریس فعالیت خود را آغاز و یک نسل از طراحان جوان را به دنیای مد معرفی کرد. این مرکز علاوه بر پرورش بهترین استعداد‌های نوآورانه در بریتانیا، امکانات مختلفی برای طراحان بین المللی که به دقت از کشورهایی مانند چین، اسکاندیناوی، شرق اروپا، شرق میانه و آسیا انتخاب شده‌اند فراهم می‌کند. ایندیپندنت / 7 اوت

انتهای پیام/