سرویس موسیقی هنرآنلاین: آرمین قیطاسی سرپرست ارکستر بادی آرس‌نوا با اعلام این خبر به هنرآنلاین گفت: کنسرت شهریور چه به لحاظ محتوای قطعات و چه به لحاظ سازبندی و ارکستراسیون تفاوت‌های بسیاری با اجراهای قبلی خواهد داشت. قطعات آماده‌شده برای این اجرا که بیشتر از موسیقی لاتین انتخاب شده اند، پرضرب‌تر و ریتمیک‌تر از همیشه خواهند بود که همگی به پیشنهاد طرفداران آرس‌نوا انتخاب و تنظیم شده‌اند.

او افزود: در این کنسرت 7 قطعه باکلام داریم که 3 خواننده سولیست آن‌ها را اجرا می کنند. علاوه بر قطعه"اسکای فال" که بالاترین درخواست را در نظرسنجی‌ها به خود اختصاص داده است، قطعات "خونه مادربزرگه"، "پدرخوانده"، "Home" و "besame_mucho" از دیگر کارهای باکلام هستند که در این کنسرت اجرا می‌شوند.

سرپرست ارکستر آرس‌نوا درخصوص سازبندی کنسرت آتی گفت: به علت بالا بودن حجم قطعات لاتین، گیتار آکوستیک و اسپانیش هم به ارکستر اضافه شد. علاوه بر آن برای نخستین بار ساز آمریکای لاتینی "کوئنا" در این کنسرت معرفی خواهد شد.


ارکستر بزرگ بادی آرس نوا به سرپرستی قیطاسی با هدف اجرای موسیقی جاز، لاتین و پاپ سال 87 تشکیل شد. این ارکستر با اجرای موسیقی خاطره‌انگیز فیلم‌ها و سریال‌های معروف مثل "هاچ زنبور عسل"، "فوتبالیست‌ها"، "کارآگاه گجت" و "اوشین" با تنظیم جز و لاتین، نظر مردم و صاحب نظران عرصه موسیقی را به خود جلب کرده است.

تندیس طلایی سه دوره جشنواره موسیقی فجر در رشته نوازندگی (انفرادی و گروهی) بخشی از جوایز قیطاسی و گروه آرس‌نوا است. قیطاسی در سال‌های اخیر نوازنده فلوت یک در ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک تهران بوده است.

کنسرت ارکستر بادی آرس نوا روزهای 14 و 15 شهریور ساعت 22 در تالار وحدت اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/