به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی آلبوم: سرانجام پس از حرف و حدیث های زیاد، تاریخ انتشار نخستین آلبوم رسمی "پارسا دمیرچی" مشخص شد و این خواننده نخستین آلبوم رسمی خود را به نام "کسی جاتو نمی‌گیره" را در تاریخ 12 مرداد ماه سال جاری در بازار موسیقی کشور منتشر می‌کند.

در این آلبوم چهره ها و هنرمندان زیادی در قالب ترانه‌سرا و آهنگساز و تنظیم کننده حضور دارند که شاید شاخص‌ترین این موزیسین ها، علیرضا افکاری و میلاد ترابی هستند. در این بین "روزبه بمانی" نیز در تعدادی از ترانه‌های این آلبوم را سروده است تا نخستین آلبوم این استعداد جدید موسیقی پاپ کشور آلبومی پر ستاره و قوی باشد.

حضور یک موزیسین خارجی و عدم درج نام وی در شناسنامه این آلبوم، بزرگترین علامت سوال این اثر است که این خواننده تا این لحظه حاضر به افشای نام هنرمند ایرانی خارج از کشوری که با او همکاری کرده نشده تا برخی اسامی مطرح شده در شبکه های اجتماعی و جنجال های قابل پیش بینی این اثر قبل از انتشار آلبوم مسکوت باقی بماند.

این خواننده که تا پیش از انتشار این آلبوم با نام هنری "پارسا" ویدئوها و تک قطعات زیادی را در فضای مجازی منتشر کرده است، مورد توجه بسیاری از کمپانی های موسیقی لس آنجلسی بود که پس از دریافت مجوز های فعالیت رسمی اش در ایران قید حضور در خارج از کشور را زده و پس از انتشار آلبومش قرار است فعالیت های جدی تر خود را در این حوزه از سر بگیرد. در روزهای آینده تیزر و دموی این آلبوم منتشر خواهد شد.

انتهای پیام