به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی پرفورمنس "تخیل خالی خیال"؛ آندریا نوشاد از بازیگران و کارگردانان جوان تئاتر فارغ‌التحصیل کارشناسی کارگردانی از دانشگاه هنر تهران و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است.

پرفورمنس "تخیل خالی خیال" پروژه پایان‌نامه کارشناسی ارشد این کارگردان است و او قصد دارد تا پس از اجرای این پرفورمنس در دانشگاه تربیت مدرس آن را برای اجرای عموم آماده کند.

آندریا نوشاد درباره اهداف اجرای این پرفورمنس گفت: پرفورمنس تخیل خالی خیال با کانسپت قضاوت و پیش داوری، در حدود دو سال بود که ذهنم را به خود مشغول کرده بود. برای شکل گیری این کانسپت با تعدادی از بهترین دوستانم که با ذهنیت من آشنایی داشتند تمریناتم را شروع کردم. تمریناتی که در طول آن به شکل دهی کانسپتم منجر شد.

او ادمه داد: آگاهی در پرفرمنس من نقش به سزایی دارد و از جمله نقاط تاثیرگذار بر مخاطب است. در این پرفورمنس، من سعی بر آن ندارم که مخاطب را به جهانی وارد کنم که از آنِ او نیست بلکه مخاطب را با درونی ترین حسهای خودم و پرفرمرها مواجه می‌کنم که آنقدر عمیق و نا خودآگاه به بخش آگاهی وجودمان رسیده است که راهی را برای ارتباط درست و عمیق تماشاگر با پرفرمنس باز می‌کند.

نوشاد در ادامه درباره نقش آتیلا پسیانی در اجرای این پرفورمنس گفت: خوشبختانه ما در طول تمرینات از مشاوره و راهنمایی‌های استادعزیزم آتیلا پسیانی استفاده کردیم و با استفاده از نقطه نظرات ایشان به نتایج خیلی خوبی در اجرا رسیدیم.

این کارگردان جوان در پایان ابراز امیدواری کرد که اجرای عموم این پرفورمنس بتواند مورد توجه علاقمندان قرار بگیرد.

عوامل اجرایی پرفورمنس "تخیل خالی خیال" به شرح زیر است:

کارگردان: آندریا نوشاد، مشاور کارگردان: آتیلا پسیانی، طراح صحنه: فاطمه زعفرانی، موسیقی: سعید صداقت و رامین صادق تهرانی، اجراگران: راحله شمس آبادی، فائزه احمدی، مریم شجاعی، مهدی انصاری، شیما جعفر نژاد، مینا تقوی و آندریا نوشاد.

انتهای پیام/