به گزارش هنرآنلاین به نقل از ایسنا، موسسه تصویرشهر که سینماهای شهرداری تهران زیرنظر آن اداره می‌شود‌، اعلام کرد که سینماهای تماشا‌، راگا‌، رازی‌، المپیک،‌ فرهنگسرای پامچال و فرهنگسرای چاپلین در ماه مبارک رمضان پس از اذان مغرب بلیت‌های خود را به صورت نیم بها ارائه می‌دهند. این سینماها تحت پوشش شهرداری تهران هستند.

همچنین قرار است پردیس‌های ملت و آزادی از ساعت 12 شب به بعد و در سانس‌های فوق‌العاده خود بلیت نیم بها ارائه دهند.مدیر سینما آزادی درباره‌ی سانس‌های نیم بهاء این سینما در طرح ویژه ماه مبارک رمضان توضیح داد: با توجه به قابلیت‌های این پردیس سینمایی، طرح نیم‌ بهاء از 12 نیمه شب به بعد اجرا می‌شود.

رضا سعیدی‌پور بیان کرد: حدود 4 سال است که در ماه مبارک رمضان طرح بلیت نیم بهاء از 12 شب در سینمای ما اجرا می‌شود، چرا که این پردیس سینمایی با توجه به قابلیت‌هایی که دارد معمولا تا سه بامداد مخاطب دارد.او ادامه داد: به این ترتیب بلیت سه سانس بعد از افطار تمام بها فروخته می‌شوند و از 12 شب به بعد تمام سانس‌ها نیم بها است.

همچنین از طرف دیگر دو سانس اول این سینما در ساعت‌های 2 و 3 بعد از ظهر هم نیم بها هستند.مدیر سینما آزادی همچنین گفت: روزانه در ایام ماه رمضان بیش از 25 سانس بلیت نیم‌بهاء در سینما آزادی فروخته می‌شود.

سعیدی پور با اشاره به تفاوتی که میان مصوبه شورای صنفی نمایش برای اجرای طرح بلیت نیم بها در ماه رمضان با آنچه در این سینما اجرا می‌شود وجود دارد گفت: سینماهایی که این طرح را اجرا می‌کنند تا تقریبا 10 شب مخاطب آنچنانی ندارند اما وضعیت پردیس‌های سینمایی فرق می‌کند، ضمن اینکه شورای صنفی آنچه را مصوب کرده به عنوان پیشنهاد به سینماها مطرح کرده است.