به گزارش هنرآنلاین؛ فراخوان دومین نمایشگاه عکس‌های کوچک توسط نگارخانه آریا منتشر شد. کلیه عکاسان می‌توانند با مطالعه متن فراخوان در موعد مقرر نسبت به ارسال آثار برای این نمایشگاه اقدام کنند. اندازه، عنصری بیانگر است. هنرمندان با انتخاب اندازه آثارشان رساتر سخن می‌گویند. آنها با اندازه در هیات نماد، معنایی را منتقل می‌کنند، حسی را بر می‌انگیزانند، ویژگی تکنیکی خاصی را برجسته می‌کنند و به تئوری‌هایی ارجاع می‌دهند. اما اینها الزاما با اندازه‌های بزرگ صورت نمی‌گیرد. بالعکس پس از بزرگ شدن آثار، تماشایی شدن هنر، وابستگی هنرمند به تکنولوژی پیچیده و هزینه‌های گزاف، عده زیادی از هنرمندان دوباره به خلق آثار کوچک روی آوردند. نگارخانه آریا با نمایشگاه عکس‌های کوچک در پی آن است تا مجموعه آثاری با ابعاد کوچک که ارزش هنری آنها را اندازه‌شان تعیین نمی‌کند به نمایش بگذارد.

شرایط شرکت در این رویداد به این شرح است.

هنرمند در چاپ اثر به صورت آنالوگ و یا دیجیتال محدودیتی ندارد.

طول بزرگترین ضلع عکس از حداکثر ۲۰ سانتیمتر و با در نظر گرفتن قاب و حاشیه از ۴۰ سانتیمتر بزرگتر نباشد.

هنرمندان می‌توانند ۳ نسخه از آثارشان را برای این نمایشگاه در نظر بگیرند.

هنرمندان در انتخاب موضوع (به غیر از عکاسی خبری، سینما و تئاتر) و در انتخاب نوع دوربین (به غیر از تلفن همراه) محدودیتی ندارند.

علاقه‌مندان می‌توانند از یکم تا پانزدهم مهرماه ۹۳ و پس از ثبت‌نام در سایت تا ۱۰ اثر خود را به صورت شماره‌گذاری شده به آدرس ایمیل نگارخانه ارسال کنند.

مشخصات تصاویر ارسالی: عکس‌ها با فورمت JPEG و ۱۰۰ dpi و در قالب فایل PDF ارسال شوند. حجم فایل ارسالی به صورت PDF از ۱.۵ مگابایت بیشتر نباشد.

ایمیل گالری: info@ariagallery-artclasses.com لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن‌های ۸۸۷۲۷۰۸۳ و ۸۸۷۱۶۴۰۱ تماس بگیرید یا به صورت حضوری به گالری آریا به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از تقاطع شهید بهشتی، کوی زرین، پلاک ۱۰ مراجعه کنید.

انتهای پیام/320